به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بونوچی چند روز پیش به دلیل فراهم نکردن شرایط مناسب برای تمرین و زیر پا گذاشتن توافقی که با اتحادیه بازیکنان ایتالیایی از باشگاه یوونتوس شکایت کرد. او با وجود باقی ماندن یک فصل از قراردادش از تیم اصلی دور ماند و نهایت با یونیون برلین قرارداد امضا کرد.

او معتقد است که این رفتار باشگاه یوونتوس به وجهه حرفه‌ای‌اش آسیب زده است. مارتینا، همسر بونوچی، نیز امروز در اینستاگرام از خجالت یوونتوسی‌ها درآمد.

مارتینا در متن تند خود به بی‌مهری یوونتوسی‌ها علیه همسرش اشاره و به این موضوع تاکید کرده که باشگاه ایتالیایی جواب تعصب و فداکاری بونوچی را با بی‌مهری و بی‌اعتنایی داده است.

1924718

همسر بونوچی خطاب به او نوشته است: "تو همواره باشگاه یوونتوس را در اولویت قرار می‌دادی و من همواره جزء هواداران این تیم بودم و خواهم ماند. با این وجود تو حتی بدون یک خداحافظی و با تلخی آنجا را ترک کردی."

دلیل شکایت بونوچی از یوونتوس این است که او مدعی شده رفتار یوونتوسی‌ها در تابستان امسال نه تنها به اعتبار او آسیب زده بلکه با توجه به نداشتن تمرین ناکافی، آمادگی فنی این بازیکن را نیز تحت تاثیر قرار داده است.