به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد که در پایان قراردادش با ناتینگهام فارست از این باشگاه جدا شد یک استوری مرموز در مورد آینده‌اش منتشر کرد.

1924706

او در استوری اینستاگرامش نوشت: «خطاب به جوانان و رویاهایشان، هرکسی می‌گوید ممکن نیست اشتباه می‌کند. حق با منتقدان نیست هرگز دست از کار نکشید تا لحظه‌ای که رویاهایتان محقق نشده‌اند.»

ناتینگهام فارست پس از یک فصل حضور در لیگ برتر به چمپیونشیپ سقوط کرد. لینگارد که با قراردادی یکساله به این باشگاه پیوسته بود با وجود اینکه نتوانست کمکی به بقای ناتینگهام فارست بکند اما نقش مهمی در رسیدن تیمش به نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس داشت.

1924707

او در پایان فصل جزو به همراه پنج بازیکن دیگر به عنوان بازیکن آزاد از ناتینگهام فارست جدا شد. هافبک سابق منچستریونایتد و وستهم، بعد از جدایی از ناتینگهام فارست همچنان در جست و جوی باشگاه جدیدش است. او در حال حاضر به عنوان بازیکن آزاد و برای حفظ آمادگی‌اش با تیم دیوید مویس تمرین می‌کند.

با توجه به اینکه لینگارد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات موفق به انتخاب تیم جدید نشد و اکثر تیم‌ها نیز نیازهای خود را پیش از این پوشش داده‌اند، شایعات زیادی مبنی برای پایان دوران حرفه‌ای او مطرح شده بود که این بازیکن با استوری امروزش به شکل مرموزی آن را تکذیب کرد.