به گزارش "ورزش سه"، روزنامه مونیخی 'tz' مدعی است، ماتیس دلیخت به دلیل اینکه از سوی توماس توخل فرصت کافی برای بازی در بایرن مونیخ پیدا نمی‌کند، بازیکن مورد علاقه این سرمربی آلمانی نیست.

ظاهرا توانایی‌های مدافع میانی سابق یوونتوس سرمربی بایرن مونیخ را قانع نکرده و این بازیکن را به سواستفاده از پاس‌های کناری و ترس از ارسال پاس‌های مستقیم، متهم می‌کند.

این روزنامه گزارش می‌دهد که دلیخت برای توخل سومین مدافع میانی در ترکیب بایرن پس از کیم مین جائه و دایوت اوپامکانو به حساب می‌آید. این دو مدافع میانی بیشتر با سلیقه سرمربی سابق چلسی هماهنگ هستند.

1924797

بایرن مونیخ در تابستان گذشته با مبلغ 80 میلیون یورو دلیخت را از یوونتوس خریداری کرد و اکنون فروش او یک چالش جدی خواهد بود. بنابراین توخل باید به بازی مدافع هلندی عادت کند یا باشگاه باید به دنبال انتقالی برای او باشد.

توخل با خرید کیم مین جائه در تابستان امسال در واقع نشان داد که تمایل زیادی به استفاده از دلیخت در ترکیب اصلی ندارد و بیشتر او را به عنوان یک جایگزین روی نیمکت در نظر گرفته است.

کیم مین جائه با جدایی از قهرمان سری A قراردادی 5 ساله با بایرن امضا کرده که گفته می‌شود بند فسخ 50 میلیون یورویی در آن گنجانده شده است.