به گزارش "ورزش سه"، شروع فصل جدید به هیچ وجه برای رئال مادرید خوشایند نبود و آنها با دو مشکل بسیار بزرگ از همان ابتدای فصل روبرو شدند. 

تیبو کورتوا در فاصله دو روز تا اولین دیدار فصل 24-2023 در تمرینات دچار مصدومیت جدی شد و رباط صلیبی پایش آسیب شدیدی دید تا مجبور شود آن را به تیغ جراحان بسپارد. 

از سوی دیگر، میلیتائو هم در اولین دیدار فصل جدید و در یک صحنه تعادلش را از دست داد تا او هم دومین بازیکنی باشد که از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی و مجبور به انجام عمل جراحی می‌شود. 

1913360

غیبت این دو بازیکن کلیدی خبر بسیار بدی برای رئال و کارلو آنچلوتی بود که روی آنها حساب خاص و ویژه‌ای باز کرده بودند و هواداران رئال به شدت از شرایط این تیم در ادامه فصل نگران بودند. 

حالا مارکا خبر داده که مدیران رئال با بررسی و ارزیابی شرایط به این نتیجه رسیدند که مصدومیت میلیتائو اصلا به اندازه مصدومیت کورتوا جدی نیست و او به احتمال زیاد روند درمان را با سرعت بسیار بیشتری طی خواهد کرد. 

این ستاره برزیلی در تلاش است تا هرچه زودتر به میدان برگردد و برآیند جدید رئال مادرید این است که او به احتمال زیاد در چند ماه پایانی فصل قادر به بازگشت به میادین و همراهی تیمش در آن مقطع حساس خواهد بود.