بارسلونا دیگر به دنبال دمبله نمی رود، اگر خود بازیکن بخواهد با بلوگرانا تمدید کند، در حد بازیکنان زیر 20 سال دستمزد خواهد گرفت. 

بارسلونا دیگر آن پیشنهاد اولیه اش را به عثمان دمبله ارائه نمی کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از جرارد رومرو، پس از کش و قوس های فراوان مشخص شد که بارسلونا از تمدید قرارداد عثمان دمبله منصرف شده است و این باشگاه می خواهد هر چه زودتر از شر حقوق سنگین وی خلاص شود؛ ترجیحا در همین پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه. دمبله و مدیر برنامه هایش طی روزهای اخیر با سران بارسلونا ملاقاتی داشتند تا تکلیف این بازیکن برای ادامه فصل جاری مشخص شود. از قرار معلوم، باشگاه بارسلونا به عثمان دمبله خبر داده که پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد دیگر اعتباری ندارد و حتی اگر خود بازیکن بخواهد تمدید کند، بارسلونا دیگر آن پیشنهاد را روی میز نخواهد گذاشت. بارسلونا به دمبله ای که با توجه به قرارداد کنونی اش 17 میلیون یورو از بارسلونا حقوق می گیرد، پیام مشخصی را ارسال کرده است: 

ما پیشنهادمان را پس گرفته ایم، اگر به دنبال تمدید هستی، حقوقی هم اندازه با پدری و فاتی دریافت می کنی. 

پدری با توجه به تمدید قرارداد جدیدش، سالیانه حدود 3 میلیون یورو از بارسلونا پول می گیرد. شرایط دمبله در صورت نپذیرفتن پیشنهاد جدید بارسا نیز مشخص است، او یا طی دو روز آینده باشگاه را ترک می کند و یا تا پایان فصل سکونشین خواهد بود؛ به مانند چند بازی اخیر.