به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران جام ملتها را در حالی اعلام کرد که نام دو داور وسط ایرانی هم در این بین به چشم می‌خورد: علیرضا فغانی (استرالیا) و موعود بنیادی‌فر (ایران). به عبارتی موعود بنیادی‌فر جایگزین علیرضا فغانی خواهد شد که دو دوره متوالی به عنوان نماینده ایران در مسابقات حضور داشت.

بنیادی‌فر 38 ساله که فصل گذشته بازیهای پراشتباهی را در لیگ برتر ایران قضاوت کرد، در حالی به عنوان نماینده ایران انتخاب شده که در سالهای گذشته داور بین‌المللی فوتبال ایران بوده و همچنین لایسنس وی ای آر را هم به دست آورده تا به این ترتیب مشکلی برای قضاوت جام ملتها نداشته باشد.

علیرضا ایلدروم و سعید قاسمی، دو چهره سرشناس فوتبال ایران نیز به عنوان کمک داور در این بازیها حضور دارند. در دوره گذشته محمدرضا منصوری و رضا سخندان در این نقش حاضر بودند و در جام جهانی نیز محمدرضا ابوالفضلی به همراه منصوری و فغانی پای به دوحه گذاشت.

موعود بنیادی‌فر باتوجه به وضعیت سنی امکان حضور در 7 فصل دیگر از لیگ برتر را خواهد داشت و به این ترتیب شانس این را دارد تا در یک جام جهانی و یک جام ملتهای دیگر هم قضاوت کند اما باید توانایی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا نشان دهد.

1924843