به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا در چند ماه اخیر به صورت جدی با مشکلات و درد کمر روبرو بود و همین موضوع باعث شد که او چاره‌ای جز تن دادن به عمل جراحی نداشته باشد. 

او در حالی که فصل جدید لیگ برتر انگلیس تازه شروع شده بود به اسپانیا سفر کرد تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد و چند هفته استراحت اجباری داشت اما حالا آماده است تا بار دیگر سلامت و سرحال روی نیمکت تیمش حضور داشته باشد. 

این مربی کاتالان روز گذشته برای اولین بار پس از چند هفته دوری از بازیکنانش در تمرینات سیتی حضور پیدا کرد و شخصا هدایت این جلسه تمرینی را برعهده داشت تا نشان دهد که دوران نقاهتش به صورت کامل طی شده است. 

1924835

سرمربی سیتی در دو بازی آخر این تیم روی نیمکت غایب بود و دستیارانش هدایت بازیکنان را برعهده داشتند اما پپ حالا آماده است تا در بازی برابر وستهم که روز شنبه به میزبانی این تیم برگزار خواهد شد روی نیمکت بنشیند و تیمش را رهبری کند. 

سیتیزن‌ها در دو دیداری که بدون حضور گواردیولا برگزار شد هم پیروز میدان شدند اما در بازی برابر شفیلد با دشواری‌های بسیاری روبرو شدند و بازی برابر فولام هم با اشتباه داوری به سود آنها همراه شد و همین باعث شده که از بازگشت سرمربی تیم‌شان بسیار خوشحال باشند.