به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم ایران برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو در شرایطی شب گذشته راهی چین شدند که رضا عنایتی در ترکیب تیم خود تعداد زیادی از بازیکنان بزرگسال را در اختیار دارد.

عنایتی تیمش را با 17 بازیکن به چین برده و این در حالی است که برخی باشگاه ها در دادن بازیکن به تیم ایران همکاری لازم را انجام ندادند. پرسپولیس اجازه حضور یاسین سلمانی و محمد عمری را با توجه به نزدیکی دیدار با النصر عربستان در هانگژو نداده و قرار است این دو بازیکن بعد از مسابقه سرخپوشان به چین بروند.

همچنین باشگاه ذوب آهن هم دو نماینده (فردین یوسفی و محمدحسین اسلامی) در لیست عنایتی داشت و به همین خاطر طی نامه ای به سازمان لیگ خواهان تعویق دیدار خود با استقلال خوزستان از هفته پنجم شد اما وقتی با مخالفت فدراسیون روبه رو شد، تصمیم گرفت فردین یوسفی را به تیم عنایتی ندهد و فقط اسلامی راهی هانگژو شد.

نکته قابل توجه درباره باشگاه هایی که در هانگژو نماینده دارند، این است که اکثر آنها بازی شان در هفته پنجم به تعویق افتاده است. گل گهر سیرجان هم آخرین تیمی بود که به دلیل داشتن سه بازیکن (سامان فلاح، مهدی ممی زاده و امیر جعفری) بازی اش مقابل نفت آبادان به تعویق افتاد.

1911000

در این بین مس رفسنجان بیشترین ضرر را از این مساله کرده است؛ ساکت الهامی دو بازیکن تاثیرگذار خود به نام های محمد خدابنده لو و مجید نصیری را به تیم ایران برای هانگژو داده و از حضور این دو بازیکن در بازی حساس هفته پنجم خود مقابل آلومینیوم اراک بی بهره است.

پیکانی ها نیز مثل ذوب آهن، یک بازیکن(غلامرضا ثابت ایمانی) خود را در بازی با ملوان در اختیار ندارند اما از بین تیم هایی که در هانگژو نماینده دارند و بازی شان نیز به تعویق نیفتاده فقط مس رفسنجان است که دو بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت که این مساله می توان بر عملکرد نارنجی پوشان مقابل آلومینیوم تاثیرگذار باشد.

باید دید ساکت الهامی سرمربی مسی ها چگونه خلاء نبود خدابنده لو ونصیری را در بازی روز پنجشنبه خود پر خواهد کرد و چه نفراتی را به عنوان جایگزین به زمین می فرستد.