به گزارش "ورزش سه"، اتهامات مطرح شده علیه آنتونی بالاخره کار دست او داد و باعث شد که مدیران منچستریوناتید تصمیم به قطع همکاری موقت با این بازیکن بگیرند. 

از سوی دیگر، وضعیت سانچو و رفتارهای او در تمرینات و بیرون از زمین کار را به جایی رساند که یونایتد امروز اعلام کرد او دیگر اجازه حضور در تمرینات تیمی را ندارد و باید به صورت انفرادی تمرین کند تا شرایطش مشخص شود. 

این وضعیت باعث شده که اریک تن‌هاخ کار سختی را برای انتخاب ترکیب تیمش برای بازی حساس روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس برابر برایتون داشته باشد. 

1920948

آنها همچنین روز چهارشنبه باید در اولین دیدارشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در شهر مونیخ به مصاف بایرن بروند و این کار را بیش از پیش برای این مربی هلندی دشوار خواهد کرد. 

بسیاری معتقد هستند که این بهترین فرصت است که الخاندرو گارناچو بتواند استعداد و مهارتش را در ترکیب شیاطین سرخ به نمایش بگذارد و حالا باید از این وضعیت بهترین استفاده را ببرد تا در غیاب دو ستاره برزیلی و انگلیسی بتواند جایش را در ترکیب یونایتد تثبیت کند. 

در نهایت باید دید که تن‌هاخ و کادر فنی یونایتد چه تصمیمی در این زمینه خواهند گرفت و چه کسی قرار است جای خالی آنتونی و سانچو را در دیدارهای مهم پیش رو پر کند.