به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان اودگارد در ترکیب آرسنال باعث شد که خیلی زود به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شود و بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد. 

این ستاره نروژی پس از ترک رئال مادرید امیدوار بود که بتواند توانایی‌هایش را در ورزشگاه امارات ثابت کند و همکاری با میکل آرتتا این فرصت را به او داد که بتواند از این شرایط بهترین استفاده را ببرد و نامش را به عنوان یکی از ستاره‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس مطرح کند. 

پیش از این چند رسانه انگلیسی مدعی شده بودند که باشگاه آرسنال در پی این است که قرارداد جدیدی را با این بازیکن به امضا برساند و شرایط قرارداد فعلی او را بهبود ببخشد. 

1875428

حالا او در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این موضوع اظهار داشت: «حرف زیادی برای گفتن ندارم. جدای از این واقعیت که واقعا در آرسنال خوشحال هستم و امیدوارم که بتوانم برای مدتی طولانی اینجا بمانم. بیشتر از این حرفی ندارم. حالا در تیم ملی هستم و تمرکزم روی این تیم است.»

این کاپیتان 24 ساله آرسنال آماده است تا پس از پایان وقفه دیدارهای ملی در روز یکشنبه در دیداری تماشایی به مصاف اورتون برود و امیدوار است که تیمش بتواند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.