به گزارش "ورزش سه"، مایک فیلان، مربی سابق منچستریونایتد، دلایل تنش روابط بین کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و برخی از هم‌تیمی‌هایش را در زمان بازگشت او را فاش کرد، اتفاقاتی که به جدایی اسطوره شیاطین سرخ به سمت النصر کمک کرد.

فیلان گفت: وقتی رونالدو دوباره به تیم بازگشت، پیرتر شده بود اما با شخصیت و اراده قوی‌تر تمرین می‌کرد. او همچنان در بهترین سطح بازی می‌کرد و و من از همکاری با او خوشحال بودم. او سال‌ها ستاره تیم ملی پرتغال و رئال مادرید بوده و دوست نداشت سطحش پایین بیاید و گاهی اوقات حمایت مردم را در راه رسیدن به اوج از دست می‌داد.

1925243

فیلان ادامه داد: به یاد می‌آورم برخی مواقع به شدت به هم‌تیمی‌هایش فشار می‌آورد و وقتی واکنشی نشان نمی‌دادند از عصبانیت منفجر می‌شد. وقتی با ستارگان با توانایی بسیار بالا سر وکار دارید، اینکه به کجا می‌خواهند بروند و در چه مرحله‌ای می‌خواهند باشند به خودشان مربوط است. آنها می‌خواهند به گذشته نگاه کنند و بگویند وای این یک موفقیت بود، و او باید متوجه شده باشد که در منچستریونایتد این امر امکان پذیر نبود، بنابراین او به دنبال چالش در جای دیگری بود. او هنوز هم در سطح عالی در لیگ عربستان بازی می‌کند و گل می‌زند. رونالدو واقعاً شخصیت متمایزی دارد و از چالش‌ها دوری نمی‌کند. او من را به عنوان مربی به چالش کشید و مربی خود در تیم ملی کارلوس کی‌روش را به چالش کشید و سر الکس فرگوسن بزرگ را هم به چالش کشید.