به گزارش "ورزش سه"، راسموس هویلوند، مهاجم جدید منچستریونایتد، توسط مربی سابقش مطلع شده که او به اندازه نیکلاس بنتنر، مهاجم سابق آرسنال، استعداد ندارد!

شیاطین سرخ 89 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا هویلوند، بازیکن ملی پوش دانمارکی، را به گران‌قیمت‌ترین خرید تابستانی خود تبدیل کنند. آن‌ها امیدوار هستند که این بازیکن شرایط متفاوتی را برای خط حمله یونایتد به ارمغان بیاورد.

این مهاجم 20 ساله با بنتنر مقایسه می‌شود که چند سال قبل مهاجم آرسنال بود. کریستین موروکس که سابقه مربیگری این دو را دارد، به مقایسه دو بازیکن دانمارکی پرداخته است.

1925348

موروکس که در سن 12 سالگی مربی هویلوند بود، به سان گفت: "می‌توان مقایسه خوبی با دیگر فوق ستاره‌ای به نام نیکلاس بنتنر انجام داد. آن‌ها هر دو شماره 9 هستند، هر دو بسیار فیزیک مناسبی دارند و در واقع یک برق مشابهی در چشم دارند. آن‌ها شوخ طبع، برونگرا و گستاخ هستند. بنتنر احتمالاً فوتبالیست با استعدادتری بود، اما شاید این باعث شد که او مسائل را ساده‌تر ببیند و تحت تأثیر همه چیزهایی قرار بگیرد که وقتی سوپراستار می‌شوید، از بیرون روی شما تأثیر می‌گذارد. راسموس کاملا متفاوت است. اگرچه مطمئنم که او احتمالاً یک ماشین بزرگتر خواهد خرید و یک ساعت خوب هم خواهد داشت، اما از چارچوب خارج نمی‌شود. او ذهنیت مناسبی برای آن دارد. راسموس خیلی منضبط است. او بسیار آگاه است که تلاش زیاد برای شما چه می‌کند و همین تلاش است که او را به جایگاه امروز رسانده است."

بنتنر علیرغم زدن 45 گل در 171 بازی نتوانست در آرسنال ماندگار باشد و در اوت 2020 در سن 33 سالگی بازنشسته شد.

هویلوند تاکنون تنها یک بار به عنوان بازیکن تعویضی برای یونایتد به میدان رفته اما امیدوار است که در ماه‌های آینده نقش برجسته‌تری داشته باشد زیرا او به دنبال ثبت کردن توانایی‌های خود است.