به گزارش "ورزش سه"، نام مهدی طارمی دوباره به کانون توجهات و بحث‌ها در فوتبال پرتغال تبدیل شده است. برخی ستاره ایرانی را به خاطر شبیه سازی‌هایی که انجام می‌دهد مورد انتقاد قرار می‌دهند، موضوعی که در روزهای اخیر به شکل قابل توجهی اوج گرفته است.

اوج کار جایی بود که باشگاه اسپورتینگ لیسبون بیانیه‌ای شدید اللحن علیه مهدی طارمی منتشر کرد. در جدیدترین واکنش به این موضوع نیز ویتور مورتا، مدیر باشگاه بوایشتا به این قضیه ورود کرده و گفته بود‌: "مهدی طارمی شبیه‌سازی می‌کند، خب مشکلش چیست؟ او کار خودش را انجام می‌دهد. داور و کمک داور ویدئویی هم‌ طبیعتا کار خوشان را می‌کنند. در واقع همه نقش خودشان را دارند و ما باید صرفا مراقبت فوتبال باشیم."

1924866

چهار روز پس از این اظهارات، رئیس بوآویشتا با مقایسه طارمی، بازیکن پورتو و رافا بازیکن بنفیکا و پدرو گونسالوس بازیکن اسپورتینگ که با نام مستعار پوته نیز شناخته می‌شود، توضیح داد که قصد دارد به چه چیزی برسد. او‌ می‌گوید این جنجال‌ها به فوتبال پرتغال آسیب می‌رساند.

ویتور مورتا در جدیدترین واکنش خود به این موضوع در گفت و گو با پادکست ‏Axadrezado اظهار کرد: "اگر طارمی این کار (شبیه‌سازی) را به خوبی انجام می‌دهد، رافا و پوته نیز به همان اندازه در این زمینه مهارت دارند."