به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 3-1 النصر مقابل الرائد در لیگ روشن عربستان که با گلزنی کریستیانو رونالدو همراه شد یکی از حاشیه‌های این مسابقه در شبکه‌های مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است.

ویدئو: 310814

کریس رونالدو در این بازی موفق شد سومین گل تیمش را در دقیقه 78 به ثمر برساند. اما در جریان مسابقه رونالدو با یک شوت سهمگین توپ را مستقیما به سر فیلمبرداری کوبید که در پشت دروازه مشغول فیلمبرداری بود. تصاویر این فیلمبردار بعد از اصابت شوت رونالدو نشان می‌داد او از قدرت شوت اسطوره پرتغالی جا خورده است.

1925958
1925959
1925957
1925956

رونالدو نزدیک به محوطه جریمه پشت توپ ایستاد و با پای راست ضربه‌ای کات‌دار به سمت دروازه شلیک کرد. توپ از شکاف خط دفاعی الرائد عبور کرد و با سرعت زیادی که داشت مستقیما به سر فیلمبرداری که پشت دروازه ایستاده بود برخورد کرد. صحنه گیج شدن این فیلمبردار بعد از اصابت شوت رونالدو در شبکه‌های اجتماعی بازدیدهای بسیار زیادی داشته است.

1925961
بلایی که شوت رونالدو بر سر فیلمبردار آورد!

رونالدو امشب بار دیگر ستاره اصلی النصر بود و بازی خوبش را با گلزنی کامل کرد تا هفتمین گل فصلش در لیگ روشن را به ثمر برساند. گل‌های النصر توسط سه ستاره اصلی این تیم به ثمر رسید تا رونالدو و یارانش با روحیه برای بازی مقابل پرسپولیس آماده شوند. سادیو مانه گل اول را زد، گل دوم توسط اندرسون تالیسکای برزیلی به ثمر رسید و رونالدو آخرین گل را وارد دروازه حریف کرد.