به گزارش "ورزش سه"، پولیشیچ پس از سه سال حضور در چلسی در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم به ترک این باشگاه گرفت و راهی میلان شد. 

این بازیکن که ستاره تیم ملی آمریکا هم به حساب می‌آید پیشنهاد جالبی را مطرح کرده که معتقد است باعث افزایش محبوبیت ورزش فوتبال در بین مردم آمریکا خواهد شد و توجه آنها را بیش از پیش به فوتبال جلب خواهد کرد. 

او در پاسخ به این سوال که اگر توانایی تغییر یک قانون را داشت، چه کاری انجام می‌داد به پادکست امریکن دریم گفت: «شاید فقط کاری می‌کردم که هر گلی که در دیدارها به ثمر می‌رسد، هفت امتیاز داشته باشد و این باعث می‌شد مردم بیشتری به تماشای فوتبال بنشینند. 

1897709

ظاهرا این موضوع که گل‌هایی کمی در بسیاری از دیدارها رد و بدل می‌شود باعث شده که بعضی افراد فکر کنند این ورزش کسل‌کننده است. به این شکل هر گل ارزش بسیار زیادی پیدا خواهد کرد. شاید بازی‌ها بتوانند با نتیجه 7-21 تمام شوند. این کار باعث می‌شود مردم خوشحال شوند، خصوصا آمریکایی‌ها خیلی خوشحال خواهند شد.»

این بازیکن تاکید دارد که یکی از دلایل محبوبیت فوتبال آمریکایی در بین مردم این کشور همین رد و بدل شدن گل‌های زیاد است و این کار را راهکاری خوب برای افزایش ارزش فوتبال در این کشور می‌داند.