به گزارش "ورزش سه"، گابریل مارتینلی در جریان بازی آرسنال مقابل اورتون مصدوم شد. این وینگر برزیلی امشب در نهایت بدشانسی حضور داشت زیرا خوشحال بود که در دقیقه 21 تیمش را 1-0 پیش انداخته است اما کمی بعد ناامید شد. این گل به دلیل آفساید بحث برانگیز ادی انکتیا، مردود اعلام شد.

مارتینلی نیز به نظر می رسید کمی جلوتر از خط دفاعی اورتون باشد، اما این گل به دلیل موقعیت انکتیا مردود اعلام شد. این بازیکن که شادی گلش قرار بود در این بازی ماندگار شود با بدشانسی مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد.

مارتینلی در دقیقه 24 به دلیل مصدومیت عضلانی از ناحیه پای چپ با لئاندرو تروسارد تعویض شد و میکل آرتتا روی وضعیت این بازیکن ریسک نکرد.

1926386

ترس از مصدومیت بازیکن برزیلی باعث می‌شود توپچی‌ها در آستانه دربی هفته آینده مقابل تاتنهام روی آمادگی مارتینلی شک داشته باشند. پیش از آن، رقابت‌های آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد شد، زیرا آن‌ها روز چهارشنبه میزبان آیندهوون هستند.

1926384

تصاویر تلویزیونی نشان دادند که مارتینلی پس از تعویض روی نیمکت نشست و مشکلی برای تماشای بازی نداشت که بدین ترتیب پیش‌بینی می‌شود او دچار مصدومیت خیلی جدی‌ای نشده است.