به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی از زمانی که با تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی شده همیشه در حالی که لبخند بر لب دارد در زمین دیده می‌شود. او حالا به همراه خانواده‌اش در آمریکا به سر می‌برد و از تنش و جنجال رسانه‌ای فوتبال در اروپا دور شده است.

1926408

با نگاهی گذرا به روزهای اخیر لیونل مسی می‌توان دریافت که او از شرایط فعلی‌اش لذت می‌برد. او پیش از این چندین بار گفته بود علت اصلی تصمیمش برای پیوستن به اینترمیامی، خانواده‌اش بوده است.

مسی و همسرش آنتونلا به همراه سه فرزندشان تیاگو، ماتئو و چیرو به سرعت با زندگی جدیدشان سازگار شده‌اند و این هم دلیل مهم دیگری است که باعث می‌شود مسی این روزها بیشتر از هر زمان دیگری خوشحال باشد. تا جایی که لئو در بازی‌های اینترمیامی هر بار که گل می‌زند ژستی شبیه به یکی از شخصیت‌های سوپرقهرمان‌های مارول را مقابل دوربین به نمایش می‌گذارد. او گفته بود کارتون‌های این شخصیت‌ها را در کنار بچه‌هایش تماشا می‌کند و این شادی‌های بعد از گل در واقع تقدیم گل‌های او به فرزندانش است. 

1926409

مسی در مصاحبه‌ای با TN30 درباره زندگی خانوادگی‌اش صحبت کرد. اسطوره آرژانتینی در این مصاحبه به عنوان پدری باتجربه به پدر و مادرهای جوان توصیه‌هایی کاربردی ارائه داد.

1926410

لیونل مسی در این مصاحبه اشاره کرد که در خانه رفتارهای خاصی دارد که حتما باید آنها را رعایت کند. ستاره آرژانتینی می‌گوید نه تنها به خانه خودش بلکه به هیچ خانه‌ای با کفش وارد نمی‌شود. او در پاسخ به اینکه علت این کار چیست گفت: "نمی‌دانم ولی اینطور به نظرم درست‌تر است. کارهای عجیب‌تر از این هم می‌کنم ولی دوست دارم کارهایی که برایم مهم است را همیشه انجام بدهم".

بولت استقلالنظم را رعایت کنید، حتی در چیزهای کوچک

مسی درباره اینکه شب‌هایش را چطور می‌گذراند گفت: "قبل از اینکه بخوابم به آشپزخانه می‌روم و میز صبحانه را برای فردا صبح آماده می‌کنم. در خانه ما همه همیشه سر صندلی خودشان می‌نشینند. چه بچه‌ها و چه من و آنتونلا".

1926417

بولت پرسپولیسبهترین ورزشکار دنیا هستم، ولی نمی‌توانم شیرینی نخورم!

ستاره آرژانتینی در ادامه از رژیم غذایی‌اش گفت: "من وقتی پای غذا در میان باشد خیلی ساده‌ام. چیزهایی که زیاد می‌خورم آسادو، میلانسا، پاستا، شکلات و بستنی است. چیزهای شیرین را خیلی دوست دارم. من عاشق شیرینی‌ام. البته سعی می‌کنم کمتر بخورم ولی هر از چند گاه دل را به دریا می‌زنم".