به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آ اس در گزارشی اعلام کرد ولید الرکراکی با ماموریتی ویژه در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا، به سر می‌برد.

رکراکی از روز یکشنبه به اسپانیا سفر کرده و همان شب با حضور در سانتیاگو برنابئو شاهد دیدار رئال مادرید مقابل سوسیداد بود. دیداری که در هفته پنجم لالیگا برگزار شد و با پیروزی 2-1 رئال به پایان رسید.

اما سفر الرکراکی به مادرید دلیل ویژه‌ای دارد: او به دنبال راضی کردن ستاره رئال مادرید برایم دیاز است تا با پیراهن تیم ملی مراکش به میدان برود. براهیم دیاز اصالت مراکشی دارد و طبق قوانین فیفا می‌تواند برای شیرهای اطلس به میدان برود.

1927132

در گزارش آ اس اشاره شده که الرکراکی از فدراسیون فوتبال مراکش خواسته بود تلاشهای خود برای متقاعد کردن دیاز را شدت بخشد. رکراکی امیدوار است بتواند در جام ملتهای آفریقا این هافبک رئال را در تیمش داشته باشد.

در ادامه این گزارش ادعا شده که براهیم دیاز ترجیح می‌دهد منتظر تیم ملی اسپانیا بماند اما با توجه به فشارهای شدید مراکش که به سفر شخص سرمربی این تیم به مادرید منجر شده و با توجه به درخشش تیم ملی این کشور در جام جهانی قطر بعید نیست دیاز در نهایت راضی به پوشیدن پیراهن مراکش بشود.

مراکش در جام جهانی 2022 قطر پدیده تورنمنت بود و موفق شد به نیمه‌نهایی راه پیدا کند. الراکراکی و تیمش امیدوارند با قهرمانی در جام ملتهای آفریقا جایگاه‌شان به عنوان بهترین تیم حال حاضر این قاره را تثبیت کنند.