به گزارش "ورزش سه"، با حضور لیونل مسی در اینترمیامی نتایج این تیم با تحول شگفت انگیزی مواجه شده است. این تیم با درخشش فوق ستاره آرژانتینی توانست لیگز کاپ را به عنوان اولین قهرمانی تاریخ خود فتح کند و در ادامه نیز به فینال جام آزاد امریکا راه یابد.

مصدومیت اخیر مسی در تیم ملی آرژانتین که به غیبت او در بازی مقابل آتلانتا انجامید به خوبی تاثیر این بازیکن در اینترمیامی را نشان داد؛ شاگردان تاتا مارتینو آن دیدار را با نتیجه 5-2 به حریف واگذار کردند و هیچ شباهتی به آن تیم ترسناک با حضور مسی نداشتند.

قهرمان جام جهانی 2022 از روز دوشنبه به تمرینات اینترمیامی برگشت و بدون مشکل با دیگر اعضای تیم تمرین کرد. از آنجایی که مسی در تمرینات گروه حضور داشت احتمال می رود که مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی اینترمیامی در بازی مقابل تورنتو نداشته باشد.

1927387

در شرایطی که هواداران اینترمیامی مشتاقانه منتظر بازگشت مسی هستند این بازیکن در اینستاگرامش پستی تبلیغاتی (با همکاری اپل تی وی) منتشر کرده و از حضور احتمالی‌اش در ترکیب اصلی بازی روز چهارشنبه مقابل تورنتو خبر داد.

تاتا مارتینو که تیمش به تازگی از قعر جدول کنفرانس شرق MLS جدا شده امیدوار است تا با بازگشت لیونل مسی بار دیگر در مسیر برد قرار گرفته و روزهای خوبش خیلی زود تکرار شود.