به گزارش "ورزش سه"، در مصاف با تیم ملی امید یکی از اتفاقات خوب برای گل گهر گلزنی سعید صادقی بود. بازیکنی که این فصل در فاز تهاجمی یکی از بهترین های گل گهر و شاید هم بهترین بوده است. رد پای او در بیشتر حملات و گل هایی که توسط گل گهر به ثمر رسیده پیدا می شود. بازیکنی که البته در 4 بازی اخیر نتوانسته برای گل گهر گلزنی کند و شاید هم همین یکی از دلایل از دست دادن امتیازات حساس توسط تیم امیر قلعه نویی بوده است. از جمله بازی پایانی در برابر شهر خودرو که دو تیم به تساوی 3-3 رسیدند و تیم گل گهر دو امتیاز حساس خانگی را از دست داد.

در 4بازی اخیر سعید صادقی با وجود نمایش خوبی که در ترکیب گل گهر داشت حتی از روی نقطه پنالتی نتوانست دروازه تیم استقلال را باز کند. ضربه ای که اگر تبدیل به گل می شد شاید سرنوشت بازی تغییر می کرد و شاید این تیم گل گهر بود که به جای استقلال با امتیاز میدان را ترک می کرد. با این حال بازگشت این بازیکن به روزهای خوب یا بهتر است اذعان کنیم گلزنی اتفاق خوبی برای امیر قلعه نویی و تیمش بود و موجب می شود این تیم 6 هفته پایانی لیگ برتر را با امیدواری بیشتری دنبال کند.

 

 

گل گهر که هم اکنون با 35 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد دست کم فصل را می تواند با عنوان چهارمی به پایان برد و این عنوان در شرایطی که با رای کمیته انضباطی 7 امتیاز از این تیم کسر شده می تواند مقام خوبی برای امیر قلعه نویی و شاگردانش باشد. به خصوص که سرمربی تیم گل گهر معتقد است تبعات کسر این 7 امتیاز موجب ایجاد مشکلات روحی و روانی برای تیمش شد و به دنبال صدور این رای تیمش امتیازات مهم دیگری را هم به خاطر شرایط روحی و روانی از دست داد. به هر صورت بازگشت سعید صادقی به روزهای خوب یا بهتر است اذعان کنیم گلزنی می تواند دوباره موتور پیروزی گل گهر را روشن کند.

عکس: امیر حسین خیرخواه