به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در دو بازی اخیر اینترمیامی در لیگ ام‌ال‌اس به دلیل مصدومیت غایب بود. غیبت او دوست‌دارانش در سراسر دنیا و به خصوص مشتاقان مسی در آمریکا را نگران کرده و آنها بی‌صبرانه منتظرند اسطوره آرژانتینی را دوباره در ورزشگاه‌ها ببینند.

مسی زمانی که برای حضور در بازی‌های تیم ملی آرژانتین در انتخابی جام جهانی به کشورش سفر کرده بود در بازی مقابل اکوادور آسیب دید و در بازی بعدی مقابل بولیوی به میدان نرفت. او در بازگشت به آمریکا هم دو بازی تیمش را از دست داد. یکی دیگر از ستاره‌های اینترمیامی، جوردی آلبا، هم مصدوم است.

1927757

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، پیش از بازی این هفته تیمش مقابل تورنتو در لیگ ام‌ال‌اس به خبرنگاران گفت مطمئن نیست که مسی و آلبا بتوانند مقابل تورنتو بازی کنند هر چند آنها امروز در تمرین‌ها حضور داشته و با تیم تمرین کرده‌اند.

سرمربی اینترمیامی به خبرنگاران گفت:" تک‌تک بازیکنان ما دوست دارند هر بازی در میدان باشند. ذهنیت تیم ما این است. ما در ادامه فصل در یک برهه زمانی کوتاه چند مسابقه خیلی مهم داریم و یکی از وظایف من به عنوان مربی این است که مراقب بازیکنانم باشم. ما باید تصمیم‌هایی سخت بگیریم چون با این تصمیم‌ها است که موفق می‌شویم در این دوره دشوار سلامت همه بازیکنان را تضمین کنیم".

1927758

مارتینو در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" از فردا ما در یک دوره زمانی 18 روزه باید 6 بازی انجام بدهیم. یعنی هر سه روز یک بازی. درباره مسی و آلبا باید بگویم هر دو امروز در جلسه تمرینی ما به صورت کامل حضور داشتند. حالا باید شرایط را بررسی کنیم و تصمیم بگیریم که آنها چقدر می‌توانند بازی کنند. مشخص نیست که آیا لئو مسی در بازی بعدی حتما حضور خواهد داشت یا نه".