به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های لایپزیش و یانگ بویز در چارچوب مسابقات هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف هم رفتند.

در این دیدار از گروه G مسابقات نماینده آلمان در ورزشگاه وانکدورف سوئیس یانگ بویز را با نتیجه ۳-۱ شکست داد.

لایپزیش این بازی خارج از خانه را خیلی زود با گل آغاز کرد. در دقیقه 3 این بازی محمد سیماکان اولین گل بازی را به سرعت به ثمر رساند.

1927860

سیماکان ضربه کرنر ارسالی دیوید رائوم را با یک شیرجه و ضربه سر همراه کرد تا پس از برخورد توپ با دستان دروازه‌بان، توپ وارد دروازه شود.

پس از این گل، میزبان تلاش کرد تا نتیجه را در نیمه اول جبران کند که موفق بود و در دقیقه 33 گل تساوی را به ثمر رساند.

1927864

فلیپ اوگرنیگ روی پاس ارسال به سمت محوطه جریمه اثر کوچکی گذاشت تا توپ به مشچاک ایلیا برسد و او پس از کنترل آن، با ضربه قوس دار پای راست در نزدیکی محوطه جریمه توپ را وارد دروازه کرد. نیمه اول این بازی به این ترتیب با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در نیمه دوم لایپزیش فشار روی دروازه حریف را افزایش داد و نمی‌خواست به کسب تساوی بسنده کند که در همین روند به دریافت یک ضربه پنالتی امیدوار بود.

پس از سرنگون شدن ژاوی سیمونز روی در محوطه جریمه یانگ بویز روی برخورد با آنتونی راکیوپی، دروازه‌بان حریف، این صحنه مورد بررسی قرار گرفت. با تایید VAR این صحنه پنالتی اعلام نشد و داور دستور به ادامه بازی داد.

تلاش تیم میهمان برای گلزنی تا جایی ادامه یافت که بالاخره در دقیقه 73 به این هدف دست پیدا کرد. سومین گل بازی تماشایی و برخلاف تصور تیم حریف به ثمر رسید.

1927862

خاور اشلاگر پس از اینکه پاس کوتاه کوین کمپل را در فاصله چند قدمی محوطه جریمه حریف دریافت کرد با ضربه پای چپ شانس گلزنی خود از فاصله دور را امتحان کرد و ضربه زمینی او در کنج دروازه جای گرفت.

پس از حفظ این نتیجه تا دقایق پایانی بازی به نظر می‌رسید که لایپزیش به برد با همین نتیجه بسنده کند که آن‌ها در وقت‌های اضافه هم یک گل به ثمر رساندند. این گل در دقیقه 90+2 ثبت شد.

1927863

پاس رو به جلوی بنجامین هنریچس در ضدحمله لایپزیش، بنجامین سسکو را صاحب موقعیت کرد که او در استارت سریع به سمت دروازه موفق شد موقعیت تک به تک را از کنار دستان دروازه‌بان عبور داد و سومین گل تیمش در این بازی را به ثمر برساند.