به گزارش “ورزش سه”، اعلام رسمی رئیس جمهور در دیدار با ورزشکاران برای ساخت استادیوم جدید در پایتخت، بارقه امید را در دل طرفداران فوتبال ایجاد کرد. فوتبال تهران در سال‌های گذشته با مشکلات جدی برای زیرساخت ورزشی مواجه بوده و تمام بار میزبانی خود را روی دوش سه استادیوم دستگردی، آزادی و تختی انداخته که همگی در دهه ۱۳۵۰ ساخته شدند.

اما جالب این است که پیش از اعلام رئیس جمهور، وزارت ورزش مدت‌ها روی طرح ساخت استادیوم ورزشی در تهران کار کرده بود و سرانجام بعد از اینکه به مرحله اجرا نزدیک شد، ابراهیم رئیسی آن را به صورت رسمی اعلام کرد.

روز گذشته در حاشیه بازی پرسپولیس - النصر، محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش، در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که سه محل برای ساخت ورزشگاه در نظر گرفته شده اما هنوز گزینه نهایی انتخاب نشده است.

او در پاسخ به این سوال که چرا وقتی ساخت مجموعه آزادی دو سال به طول انجامیده، بازسازی ورزشگاه زمان بیشتری می‌برد؟ گفت: طبیعتا ساخت آسان‌تر از بازسازی است.

به این ترتیب به نظر می‌رسد در وزارت ورزش با رهبری کیومرث هاشمی، اولویت نخست ساخت یک مجموعه جدید ورزشی در تهران خواهد بود که البته باید منتظر ماند و دید که چه جزئیات بیشتری از آن به بیرون درز می‌کند و در نهایت چند سال بعد ساخته می‌شود.