یولیان ناگلزمان گفته گه 450 تهدید به مرگ در اینستاگرامش دریافت کرده است

 در چارچوب هفته سی‌ام بوندسلیگا پس فردا آرمینیا بیله فلد میزبان بایرن مونیخ است.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد حذف مقابل ویارئال، جو درون تیم پس از این حذف، برنامه‌ریزی‌های باشگاه برای آینده و برخی دیگر از مسائل صحبت کرده است. یولیان ناگلزمان در مورد حذف مقابل ویارئال، گفت:

شما همیشه برای نیمه نهایی برنامه‌ریزی نمی‌کنید، با این حال همواره این هدف مطلوب یک باشگاه بزرگ است. حداقل هشت تیم در اروپا وجود دارند که همیشه می‌خواهند به این هدف برسند. 

 ناگلزمان در مورد برنامه ریزی باشگاه برای آینده، گفت:

 ما برنامه‌ریزی‌هایمان را علنی نمی‌کنیم و این مسائل مربوط به داخل باشگاه است. تیمی داریم که برای مدت طولانی کنار یکدیگر بازی کرده‌اند و بازیکنان به خوبی از یکدیگر شناخت دارند و جو درون رختکن خوب است. با این وجود، گاهی اوقات لازم است که هوا و خونی تازه وارد (تیم) کنیم اما به دلیل ضرر‌های ناشی از همه گیری با مشکل مواجه هستیم و از نظر مالی آزادی عمل زیادی نداریم. برنامه‌ریزی برای تیم همیشه یک موضوع پیچیده است اما این موضوع به بیرون درز پیدا نمی‌کند.

 من هر روز با مارکو نپه و حسن صالح حمیدزیچ صحبت می‌کنم. چهارشنبه صبح دوباره بازی را دیدم و چندین لحظه را جدا کردم. دیروز با اولیور کان گفت و گوی طولانی در مورد تیم داشتیم. درباره اینکه آیا ممکن است مجبور شویم تغدادی بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم یا خیر. تبادل بسیار خوبی بود. ما در برنامه ریزی بسیار خوب هستیم و اکنون زمان اجرای آن است. با این حال این کمی خسته کننده است زیرا بازار بسیار سریع تغییر می‌کند و باید بار‌ها و بار‌ها برنامه خود را تغییر دهیم.

 ناگلزمان در مورد تمدید قرارداد لواندوفسکی:

 در طول صحبت‌هایمان هرگز این حس را نداشتم که او می‌خواهد برود. او در مورد تاکتیک‌ها بحث می‌کند و همیشه این احساس را دارد که علاقه‌مند است. فکر کردن به آینده‌تان نیز طبیعی است، به خصوص موقعی که برای مدت طولانی در یک باشگاه حضور داشته‌اید. وقتی با او صحبت می‌کنم همیشه به نظر می‌رسد که دوست دارد بماند. البته من هم دوست دارم که او را در تیمم داشته باشم و امیدوارم (این وضعیت) بزودی مشخص شود.

 ناگلزمان جو درون تیم پس از حدف مقابل ویارئال، گفت:

جو تیم امروز خوب بود. ما یک تورنومنت برگزار کردیم و تیم واقعا از آن لذت برد. البته که هنوز نا‌امید هستیم اما مهم این است که تیم کاملا افسرده نشود. این یک نکته مهم است. برای چند هفته آینده ما باید از بازی کردن لذت ببریم. همیشه کمی ناراحت کننده است که باید برای حضور دوباره در مرحله یک چهارم نهایی تا سال آینده صبر کنیم. اما ما اکنون یک ماموریت مهم داریم، پیروزی در دو بازی آینده و قطعی کردن قهرمانی‌مان در بوندسلیگا. باید غم و اندوه خود را تبدیل به انگیزه کنیم.

ناگلزمان در مورد اهدافش برای ادامه فصل و فصل آینده، گفت: 

من می‌خواهم در دو بازی آینده قهرمان شوم و سپس برای سال آینده برنامه ریزی کنم و می‌خواهم که بهتر کار کنم. اگر کسی از من خوشش می‌آید، باید بخاطر اینکه یولیان ناگلزمان هستم مرا دوست داشته نه اینکه چون سرمربی بایرن مونیخ هستم، و اگر کسی از من خوشش نمی‌آید، مشکلی نیست. من جز خودم چیزی برای اثبات کردن به کس دیگری ندارم.

 ناگلزمان در مورد تهدید به مرگ شدنش، گفن:

 من می‌توانم به خوبی با انتقادات کنار بیایم اما 450 تهدید به مرگ در اینستاگرام، وضعیت متفاوتی دارد. بعد از هر بازی آن‌ها را دریافت می‌کنم اما همه‌شان را حذف می‌کنم. مردم می‌توانند آنچه را که می‌خواهند بنویسند اما برخی اوقات به چیزی که می‌نویسند فکر می‌کنند و باز به این نتیجه می‌سند که درست می‌گویند، چیز عجیبی است. باشگاه قرار نیست سطح امنیتی را افزایش دهد، نمی‌خواهم کسی را تحریک کنم.

 ناگلزمان در مورد لروی سانه و سرژ گنابری، گفت:

لروی مقابل ویارئال بسیار متعهد بود و به خصوص در نیمه اول او سانتر‌های زیادی را ارسال کرد. من از عملکرد او بسیار راضی بودم. به طور کلی من از سرژ و لروی راضی هستم. لروی پس از یک نیم فصل اول بسیار خوب، عملکردش کمی دچار افت شد اما از این افت خارج شد. سرژ هم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است. او باهوش است اما مطمئنا در حال فکر کردن به مذاکراتش برای تمدید قراردادش هم است.

ناگلزمان در مورد وضعیت مصدومین بایرن مونیخ، گفت: 

  لوکاس هرناندز و کینگزلی کومان هر دو مصدوم هستند. هر دو کمی مشکلات عضلانی دارند. من انتظار ندارم که هیچ‌یک از آن‌ها همراه با ما به بیله فلد سفر کنند. ران لوکاس سفت شده است و همین دلیل مجبور به تعویض او (مقابل ویارئال) شدیم. همین امر برای کومان نیز صدق می‌کند. تصمیم نهایی را در اینباره فردا خواهیم گرفت. نیکلاس زوله هنوز بیمار است و تولیسو هم در دسترس نخواهد بود. بونا سار برای این بازی آماده خواهد بود و یک گزینه برای فردا است

ناگلزمان در مورد رویارویی با بیله فلد، گفت: 

 آن‌ها بیشترین دوندگی را در میان دیگر تیم‌های بوندسلیگا دارن دو اینکار را نه تنها در نیمه زمین حریف‌شان بلکه در زمین خود نیز بسیار انجام می‌دهند. تیم جنگنده‌ای هستند و زیاد تکل می‌زنند. به خوبی دفاع می‌کنند. معمولا پرس حریف‌شان را از طریق ارسال‌های بلند دروازه بان‌شان اشتفان اورتگا دور می‌زنند و خیلی مستعد ضد‌حمله خوردن نیستند. یک یا دو بازیکن بسیار خطرناک در خط حمله خود دارند که می‌توانند بازی را دربیاورند. برای برد به آنجا می‌رویم. در بازی رفت کار آسانی نداشتیم. آن‌ها دو یا سه تاکتیک اصلی دارند و آن‌ها را اجرا می‌کنند. فرانک کرامر  نسبتا مربی انعطاف پذیری است. می‌خواهیم با کسب سه امتیاز به مصاف دورتموند برویم