به گزارش "ورزش سه"، هواداری‌ها با هدایت محمود فکری در حالی در ورزشگاه خانگی مقابل تراکتور قرار گرفتند که مسابقات لیگ فعلا به تعویق افتاده و جدول آن نیز دستخوش تغییرات جدی خواهد شد.

تیم استقلال که این روزها در سکوت کامل خبری قرار دارد و هیچ خبری از آن به بیرون درز نمی‌کند نیز زیر نظر جواد نکونام به تمرین مشغول است و فعلا صلحی سرد در بین ارکان باشگاه جریان دارد. نکونام که بعد از صحبت‌هایش در برنامه هفته گذشته فوتبال برتر، کوچکترین صحبتی نداشته، در این مدت هیچ خبری را هم از تیمش به بیرون درز نداده و هیچکس نمی‌داند در درون اردوی استقلال چه می‌گذرد.

او دیروز به همراه حمید رجبی و کیانوش رحمتی، دو دستیار سابقش در شرایطی روی صندلی‌های ورزشگاه دستگردی نشسته بود که این سه، سالها در ورزشگاه پاس خط هافبک تیم‌شان را سفت می‌کردند. سه بازیکنی که در پیراهن سبز و سفید پاس می‌درخشیدند اگرچه حمید رجبی سابقه بازی در سایپا را نیز دارد.

1928521

در عین حال سه چهره دیگر نیز همراه نکونام بودند. سعید اکبری و مهدی یکتا دو فعال رسانه‌ای و همچنین مسعود اکبری که در سالهای اخیر عکاس تیم‌هایی بوده که جواد نکونام در آن به فعالیت مشغول بوده است. این سه در انتظار عقد قرارداد با باشگاه هستند تا کار رسمی‌شان را در کنار نکونام آغاز کنند.