به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در دوران شیوع جهانی ویروس کرونا پیراهن یوونتوس را به تن داشت و در آن زمان به دلیل مشکلات مالی توافقی را با این باشگاه انجام داد که حالا دردسرساز شده است. 

رسانه‌های ایتالیایی هفته گذشته از شکایت این بازیکن از باشگاه یوونتوس به دلیل عدم پرداخت 19 میلیون یورو دستمزد به تعویق افتاده‌اش خبر داده بودند. 

مدیران یووه در آن زمان به دلیل شرایط خاص مالی ناشی از ویروس کرونا قراردادهای محرمانه با بعضی بازیکنان امضا کردند تا آنها دستمزدشان را در ظاهر کاهش دهند اما در طی چند ماه بعدی آن را از باشگاه دریافت کنند. 

شکایت رونالدو مربوط به همین پرونده است اما حالا توتو اسپورت خبر داده مدیران یوونتوس مدعی شده‌اند که این ستاره پرتغالی هرگز این قراردادهای محرمانه را امضا نکرده بود. 

1600013

وکیل یوونتوس و تیم حقوقی او مدعی شده‌اند که این بازیکن بدون این قرارداد حقی برای درخواست دریافت مبلغ از این باشگاه ندارد و مدارک ارسال شده به دادگاه عالی تورین از سوی وکلای او هیچ ارزش قانونی ندارند چون مربوط به تحقیقات دیگری هستند. 

مدرک مهم دیگری که در اختیار یوونتوس است مربوط به سال 2021 و زمانی است که رونالدو تصمیم به ترک این باشگاه برای پیوستن به منچستریونایتد گرفت.

او در آن زمان توافقی را به صورت رسمی با یووه به امضا رساند که در آن ذکر شده بود که هیچ طلب قابل توجهی از این باشگاه ندارد و با رضایت دو طرف تورین را به مقصد منچستر ترک خواهد کرد.