به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ ایتالیا باید در ورزشگاه خانگی خودش میزبان بولونیا باشد. 
مکس آلگری تابستان گذشته تصمیم گرفت که پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده و با امضای قراردادی چهار ساله بار دیگر به یوونتوس برگردد.
او در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر بولونیا در پاسخ به این سوال که آیا پس از صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان هنوز هم از این تصمیم پشیمان نیست گفت:« به هیچ وجه. من از بازگشت به اینجا خوشحالم. پسر 10 ساله من در تورین زندگی می‌کند و یکی از دلایل بازگشتم بود. پشیمان نیستم و خوش شانس هستم که می‌توانم در سطح خوبی کار کنم. می‌خواهم در کنار یوونتوس چهار سال خوب را سپری کنم.»

 


این مربی ایتالیایی درباره بازی پیش رو با بولونیا اظهار داشت:« اول از همه آرزو می‌کنم که سرمربی این تیم که متاسفانه فردا کنار زمین حضور ندارد هرچه سریع‌تر سلامتی‌اش را بازیابد. ما تمام این هفته را به خوبی کار کردیم. بولونیا در شرایط خوبی قرار دارد. آنها با میلان مساوی کردند و آخرین بازی‌شان در خانه را با پیروزی پشت سر گذاشتند. شش بازی باقی مانده که دو بازی اخر برابر دو تیمی است که پشت سر ما در جدول هستند. فیورنتینا بازی‌های آسانی در پیش دارد. ما باید حداقل 10 امتیاز کسب کنیم تا از حضور در جمع چهار تیم مطمئن باشیم.»
سرمربی یوونتوس درباره شرایط تیمش در این فصل اضافه کرد:« در حال حاضر از همه چیز راضی هستیم. حضور ما در جمع چهار تیم هنوز قطعی نشده، ما چهارم هستیم اما شش بازی باقی مانده است. از پیشرفت تیم راضی هستم اما از این که از لیگ قهرمانان حذف شدیم ناراحتم. گاهی شما نمی‌توانید جامی ببرید اما این فرصت را دارید که برای آینده آماده شوید. ما این فصل در مسیر خوبی قرار گرفتیم اما در حال حاضر نمی‌توانیم دستاوردهایمان را مورد قضاوت قرار دهیم.»