به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در تیم اینتر میامی خوب و در خدمت تیم بازی می کند و به نظر نمی رسد علاقه ای به این داشته باشد که یک اجرای تک نفره انجام دهد، اما برخی از هواداران به وضوح فقط برای دیدن این ستاره اینتر میامی به ورزشگاه می روند.

برنده هفت بار توپ طلا برای دیدار با تورنتو اف سی روز چهارشنبه به ترکیب اصلی تاتا مارتینو بازگردانده شد. او فقط 37 دقیقه از آن مسابقه را دوام آورد و پس از آن دوباره با مصدومیتی که در حین بازی برای آرژانتین در مقدماتی جام جهانی او را درگیر کرده بود، مجبور به ترک زمین شد.

1928716

این بازی بدون گل دنبال می شد و  زمانی که مسی زمین را ترک کرد، تعداد قابل توجهی از تماشاگران هم زمین را ترک کردند، با این پیام واضح که هیچ چیز دیگری برای هیجان زده شدن وجود ندارد. 

این هواداران احتمالی اینترمیامی فقط چند دقیقه پس از تعویض مسی در حال حرکت به سمت خروجی های استادیوم DRV PNK توسط دوربین ها شکار شدند در حالی که بازی تا آن لحظه حتی به نیمه نرسیده بود.

1928717

اینتر میامی در ادامه یک برد 4-0 را به دست آورد - و شانس خود را برای صعود به مرحله پلی آف زنده نگه داشت - اما باید دید چه زمانی مسی دوباره در تیم دیده خواهد  زیرا مارتینو قبلاً او را برای دربی با اورلاندو مرخص کرده است و این ستاره نیاز به استراحت دارد.