به گزارش "ورزش سه"، حالا دیگر هیچ‌کس عثمان دمبله را در بارسلونا به یاد نمی آورد. فوتبال آنقدر سریع حرکت می کند که قابل تصور نیست. به خصوص اگر اعداد و ارقام ستاره فرانسوی در پی اس جی را با جانشینانش در بارسا مقایسه کنیم. حداقل تا این لحظه دمبله در پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه هیچ گلی نزده و پاس گلی هم نداده است.

1923212

جانشین های او در بارسا ولی فوق العاده کار کرده اند تا ستاره فرانسوی خیلی زود از یادها برود. فران تورس فصل را درخشان آغاز کرده است: پنج گل برای بارسا و تیم ملی که نقش خود را به عنوان یک ذخیره طلایی به خوبی ایفا کرد.

1926214

 رافینیا که فصل گذشته برای کسب جایگاه اصلی با دمبله جنگید، در لیگ یک گل مقابل بتیس به ثمر رسانده و مقابل آنتورپ نیز دو پاس گل داد. او برای برزیل مقابل بولیوی نیز گل زد و پاس گل داد. و لامین یامال، جوانترین بازیکن تاریخ بارسا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، پیش از این با دو پاس گل و یک گل برای تیم ملی لوئیس اسپانیا، تاثیرگذاری خود را نشان داده است. 

1928230

خداحافظی دمبله در واقع چیزی جز باز کردن جایی خالی برای رقبایش و درخشش آنها نبود. این در حالی است که ژاوی پس از جدایی غیرمنتظره دمبله بسیار ناراحت بود و گفت اصلا انتظار چنین تصمیمی را نداشت ولی حالا مربی کاتالان نیز احتمالا دمبله را از یاد برده است.

1928704