به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی با صعود رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان این فصل به تنها مربی‌ای تبدیل شد که توانسته تیم‌هایش را در چهار دهه متفاوت به نیمه نهایی این رقابت‌ها برساند. 
رئال مادرید موفق شد با غلبه بر پاری سن ژرمن و چلسی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان به این مرحله راه پیدا کند و حالا باید برابر منچسترسیتی قرار بگیرد تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال این مسابقات مشخص شود. 
با این حال به نظر می‌رسد که کاسانو چندان تحت تاثیر این عملکرد درخشان قرار نگرفته است. مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در شبکه اجتماعی توییچ گفت:« رئال مادرید برابر چلسی و پی اس جی بد بازی کرد. آنچلوتی خیلی خیلی خوش شانس است اما شانس هم دیر یا زود به پایان می‌رسد.»

 


کاسانو با انتقاد شدید از این مربی ایتالیایی اضافه کرد:« رئال مادرید در لالیگا خوب بازی نمی‌کند. بارسلونا آغاز خوبی در این رقابت‌ها نداشت اما حالا روایت متفاوتی است. آنچلوتی کاری می‌کند که بازیکنان احساس خوبی داشته باشند اما من نمی‌توانم حتی یک بازیکن را به خاطر بیاورم که تحت هدایت او رشد کرده باشند.»
کاسانو یک سال و نیم در رئال مادرید بازی کرد اما در این مدت تنها 29 بازی انجام داده و فقط چهار گل با پیراهن این تیم به ثمر رساند. او پس از آن بار دیگر به ایتالیا برگشته و پیراهن سمپدوریا را به تن کرد. 
این بازیکن در سال 2017 پس از کسب تنها چهار جام شامل دو سوپرکاپ ایتالیا، یک اسکودتو و یک لالیگا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.