به گزارش "ورزش سه"، مسی از زمان حضورش در اینترمیامی به مهره کلیدی این تیم تبدیل شده و به آنها در کسب جام قهرمانی لیگز کاپ و صعود به فینال یو اس اوپن کمک کرده است. 

کرماسکی که پیراهن تیم ملی آمریکا را به تن می‌کند، اصالتی آرژانتینی دارد و همین باعث شده که علاقه او به مسی بیش از سایر بازیکنان اینترمیامی باشد و بازی کنار او از ارزش و اهمیت خاصی برای این بازیکن برخوردار باشد. 

او در جریان بازی برابر نیویورک رد بولز نمایش درخشانی را در زمین ارائه کرد و همین باعث شد که مسی پس از گلی که به ثمر رساند برای خوشحالی به سمت او برود و در آغوشش بگیرد. 

1910346

این ستاره 18 ساله در گفتگو با پادکست Men In Blazers درباره این صحنه اظهار داشت:« مشخصا او به من اشاره کرد، طوری که انگار گل را به من تقدیم کرده است. مسی انسانی فوق الهاده است و هرگز به تنهایی گلی را جشن نمی‌گیرد. 

این اتفاقی باورنکردنی بود. زمانی که من را بغل کرد... واقعا انگار در رویا بودم. منظورم این است که او بهترین بازیکنی است که می‌توان با او جشن گرفت. گلی باورنکردنی با او به ثمر رسید. پس از آن با خانواده‌ام تماس گرفتم و آنها مدام می‌پرسند که چه حسی داشتم و من گفتم که دوست نداشتم اجازه دهم از من دور شود!»