به گزارش "ورزش سه"، در شبی که شاگردان الهامی برای خروج از بحران به سه امتیاز بازی نیاز مبرم‌ داشتند، از دقایق ابتدایی حمله به دروازه حریف را در برنامه خود قرار دادند و خیلی زود به گل اول رسیدند.

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان که پیش از این با دو تساوی و دو شکست، جایگاه مناسبی در جدول نداشت، به دلیل حضور‌ دو‌ بازیکن اصلی خود در مسابقات آسیایی به همراه تیم‌ملی امید، دستخوش تغییرات متعددی بود.

1929028

منتظر محمد که در نبود محمد خدابنده‌لو، وظیفه مهم بازی‌سازی برای تیم را برعهده داشت، روی نفوذ از سمت چپ‌ خط دفاعی آلومینیوم زمینه‌ساز کسب ضربه پنالتی شد. پنالتی که توسط سجاد شهباززاده به گل تبدیل شد و اعتماد به نفس زیادی را به تیم منتقل کرد.

کاپیتان تیم‌ المپیک عراق پس از دیدار مقابل تراکتور به اردوی این تیم در کویت ملحق شده بود. حضور در هر سه بازی و عملکردی قابل قبول، زمینه‌ساز صعود این تیم به مرحله نهایی انتخابی المپیک پاریس ۲۰۲۴ ایفا کرد تا با انگیزه‌ای دوچندان به ایران برگردد و در این بازی حساس برای ساکت الهامی از ابتدا به میدان برود.

1929030

منتظر محمد که در فوتبال عراق به “کنوش” شناخته می‌شود، بعد از کش و قوس‌های فراوانی که در ابتدای فصل به وجود آمد، راهی مس رفسنجان شد و رفته رفته خود را به تیم اصلی رساند و پس از حضور یک نیمه‌ای در دیدار مقابل تراکتور، در دیدار روز گذشته برابر آلومینیوم اراک فرصت بیشتری برای درخشش کسب کرد و با حضور مستمر در کارهای دفاعی، به هم‌تیمی‌های خود در ثبت دومین بازی بدون دریافت گل، کمک بسیاری کرد.

لیگ‌‌برتر امسال که بازیکنان عراقی متعددی را در خود می‌بیند، با انتقادات زیادی مواجه شد اما عملکرد دیروز کنوش و همچنین علی عدنان در قلب خط دفاعی، نوید حضور ستاره‌ای در حد بشار رسن پرسپولیسی‌ها را داد.

1929029

تصمیم به تعطیلی مجدد لیگ که انتقادات زیادی را در بین اهالی فوتبال داشت، نمی‌تواند اتفاق خوبی برای تیم دوباره جان‌گرفته ساکت الهامی باشد اما این سرمربی تلاش می‌کند تا بازیکنانش را در شرایط بازی نگه دارد و روند روز گذشته این تیم متوقف نشود.

با از سرگیری دوباره لیگ و اضافه شدن خدابنده‌لو به مس رفسنجان، بر جذابیت‌های تیم الهامی نیز اضافه می‌شود و هواداران این تیم می‌توانند از زوج کنوش – مملی در ادامه لیگ لذت ببرند.

عکس: حسین برزیده