به گزارش "ورزش سه"، ورود تکنولوژی کمک داور ویدئویی به ورزشگاه‌های آزادی و نقش جهان برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا این امید را به باشگاه‌های فوتبال ایران داد که این سیستم در لیگ برتر نیز مورد استفاده قرار بگیرد، اما ظاهرا فعلا این اتفاق نمی‌افتد و فعلا به طور قرضی این سیستم در آسیا به کار گرفته شده است.

سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درخصوص ماندن یا جمع‌آوری سیستم بازبینی ویدئویی داوران در ورزشگاه‌های آزادی و نقش جهان عنوان کرد: باید برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باقی بماند، اما تمهیدات خوبی وجود داشته تا خیلی سریع در لیگ برتر هم VAR در نظر گرفته شود و کارهای لازم انجام شده است.

او درباره اینکه همین دستگاه‌های VAR در استادیوم‌های آزادی و نقش جهان می‌ماند یا خیر و در لیگ برتر استفاده می‌شود، ابراز کرد: اطلاعی ندارم و باید ببینیم پیمانکاری که طرف قرارداد با کنفدراسیون فوتبال آسیا است، چه تصمیمی می‌گیرد چون بحث تحریم‌ها مشکل‌ساز است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: می‌دانم به طور جدی مسئله ورود VAR از طریق مقام‌های عالی کشور و فدراسیون فوتبال این مسئله در حال پیگیری است.

سهیل مهدی درباره درخواست باشگاه‌ها غیر از سپاهان برای افزایش سقف بودجه ابراز کرد: خیلی درگیر این مسئله نبودم، ولی تا جایی که اطلاع دارم کاهش هزینه های جدی داشتیم و لیگ ارزان‌تر شده است. لیگ برتر امسال خیلی ارزان‌تر شده است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تاکید کرد: فکر می‌کنم فقط یک باشگاه درخواست افزایش سقف بازیکن بزرگسال را داشته، اما از درخواست برای افزایش سقف بودجه اطلاعی ندارم.