به گزارش "ورزش سه"، بعد از برگزارى مراسم افتتاحيه از امروز رسما نوزدهمين دوره بازى هاى آسيايى در هانگژوى چين رسما استارت خورد؛ اگرچه در روزهاى گذشته مسابقات برخى از رشته ها پيگيرى شده بود، اما هيچ مدالى در هيچ رشته اى تا قبل از افتتاحيه توزيع نشد. 

در روز نخست كه یک روز شلوغ برای کار‌وان ایران به حساب می آید، ورزشکاران ایرانی در ۱۲ رشته(تیراندازی، رویینگ، بوکس، فوتبال، هندبال، پومسه، تالو، تنیس، تنیس روی میز، جودو، شنا، ژیمناستیک) به مصاف رقبای خود می روند. 

در برخی رشته ها همچون رویینگ، پومسه و تیراندازی امید به کسب مدال وجود دارد، اما در سایر رشته ها مسابقات در مراحل مقدماتی پیگیری می شود.

در ادامه با اخبار لحظه به لحظه از هانگژو همراه ما باشید:


بولت فولاد فوتبال:

٤:٠٠: تيم ملى فوتبال اميد ايران از ساعت ١٩:٣٠ امروز در سومين بازى خود به مصاف مغولستان مى رود.  

٤:٠٦: شاگردان رضا عنايتى در اولين و دومين بازى خود به ترتيب برابر عربستان به تساوى بدون گل رسيدند و ويتنام را با چهار گل شكست دادند. 

٤:٠٩: اميدهاى فوتبال ايران براى صعود به عنوان تيم نخست از دور گروهى نياز به كسب سه امتياز بازى امروز دارند.


بولت فولادرویینگ

۴:۰۰: با توجه به حضور سه تیم از ایران در فینال A مسابقات رویینگ دونفره، امید زیادی برای کسب اولین مدال کاروان ایران در این رشته وجود دارد. 

۴:۰۹: استقبال قابل توجهی از سوی خبرنگاران از مسابقات رویینگ شده است.

۴:۳۷: نازنين ملايى و كيميا زارعى در فينال سبک وزن دونفره و در یک رقابت نزدیک با تیم‌های اندونزی‌ و‌ ازبکستان با رکورد ۷:۱۷:۹۰ به مقام چهارم دست یافتند.

1929803

۴:۳۸: این در حالی است که فاصله ایران با مدال برنز فقط ۲۶ صدم ثانیه بود.

۴:۴۳: اولین مدال طلای بازی های آسیایی هانگژو به کشور چین و در‌ رشته رویینگ رسید. 

۴:۴۷ نازنین ملایی بعد از رقابت فینال و از دست‌دادن مدال به شدت ناراحت بود و دیرتر از آب بیرون آمد.

1929802

۵:۴۰ اولين مدال براى ايران. روئینگ سنگین وزن زنان نقره ای شد

۵:۴۲ اين تيم با تركيب مهسا جاور و زینب نوروزی در رقابت با تیم‌های کره، تایلند، چین، ویتنام و قزاقستان توانست با رکورد 7:17:8 دوم شده و مدال نقره را كسب كند. چینی ها در اين مسابقه اول شدند.


بولت فولادتیراندازی

آغاز مسابقات تیراندازی و حضور الهه احمدی، نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی در مرحله مقدماتی تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان.

1929804

* شرمینه چهل امیرانی، الهه احمدی و نجمه خدمتی نمایندگان ایران در این بخش بودند که از صعود به فینال و کسب مدال بازماندند.

* در رده بندی نهایی شرمینه چهل امیرانی با ۶۲۸/۶ امتیاز در جایگاه یازدهم ایستاد، الهه احمدی و نجمه خدمتی هم با امتیاز ۶۲۶/۹ و ۶۲۰/۵ به ترتیب در رده های هفدهم و سی و هشتم قرار گرفتند. در این بخش ۵۹ تیرانداز حضور داشتند.

* همچنین در بخش تیمی، تیم ایران با ترکیب الهه احمدی، نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی با امتیاز ۱۸۷۶ در میان ۱۴ تیم حاضر صاحب جایگاه هشتم شد.


بولت فولادتكواندو

۵:۵۰ روز اول مسابقات تکواندو بخش پومسه امروز در سالن مرکز فرهنگی شهر هانگژو آغاز شد. مرجان سلحشورى بانوی ملی پوش موفق شد روما خاتون از بنگلادش را با امتیاز ۷.۷۲۰ از پیش رو بردارد و به یک هشتم نهایی صعود کند.

1929806

۵:۵۳ همچنين مرتضی زنده دل ديگر نماینده کشورمان نتوانست مایونگ ژونگ را مغلوب کند و از صعود به یک هشتم نهایی بازماند.

1929807