به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته اتفاقی تراژیک در فوتبال کلمبیا رخ داد و رئیس باشگاه اف سی تیگرس به ضرب گلوله در بوگوتا کشته شد. 

ادگار پائز که زمانی رئیس باشگاه ایندیپندینته سانتافه بود ولی در سال های اخیر ریاست باشگاه اف سی تیگرس از دسته دوم فوتبال کلمبیا را برعهده داشت، چند ساعت پس از شکست خانگی تیمش برابر اتلتیکو کالی به ضرب گلوله جان خود را از دست داد.

طبق گزارش پلیس، پائز همراه دختر خود در حال رانندگی بود که مورد هدف قاتلان قرار گرفت. چندین گلوله به او شلیک شد و آنها پس از اطمینان از مرگ او از محل گریختند. تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و هنوز جزئیات بیشتری فاش نشده است.

ساعاتی پس از این اتفاق تلخ شایعه ترور پائز در محافل رسانه ای کلمبیا پیچید و در نهایت توسط اسکار اروتوس، سردبیر سایت گل کاراکول، مورد تایید قرار گرفت.

در ابتدا گزارش شد که ادگار پائز به همراه دخترش در حال تردد با خودروی مزدا 2 بوده و توسط یک موتورسیکلت با دو سرنشین مورد تعقیب قرار گرفته و در نهایت ترور شده است، این اتفاق حوالی ساعت 18:15 به وقت بوگوتا رخ داده است.

سپس گزارش پلیس ملی آمد که در آن مشخص شده بود، با سه تیر مرگبار به زندگی پائز پایان داده شده است. قفسه سینه، گردن و جمجمه، نقاطی بودند که گلوله ها به آن اصابت کرده و جان او را گرفتند. پائز با وجود اینکه بلافاصله به کلینیک مدری منتقل شد و در آنجا تحت درمان قرار گرفت، در نهایت جان باخت.