به گزارش "ورزش سه"، امروز در هفته پنجم سری آ تیم صدر نشین اینتر میهمان امپولی بود. دی مارکو، مدافع کناری تیم اینتر پنجمین
برد تیمش از پنج بازی در این فصل سری آ را با ضربه پای چپ فوق العاده به گوشه بالای دروازه را رقم زد. 
او در این باره گفت:" من فکر می کنم بازی آسانی نبود. ما قدرتمند شروع کردیم، در نیمه اول کمی از کنترل توپ را از دست دادیم، اما خوشبختانه به یک گل و سه امتیاز بسیار مهم دست یافتیم."

1930029

دی‌مارکو قبلا هم گل های زیبا و دیدنی به ثمر رسانده است، اما اعتراف می کند که این گل جایگاه ویژه ای در زیبا ترین گل هایی که به ثمر رسانده است، دارد:"شاید در کنار گلی که برای ورونا مقابل تورینو زدم، بهترین گل من باشد. دیدم توپ به سمت من بلوکه شد و به آن ضربه زدم، خوشبختانه توپ به داخل دروازه رفت."

او محصول آکادمی جوانان اینتر و از کودکی طرفدار اینتر است و همچنین به یک بازیکن ثابت برای ایتالیا تبدیل شده است، بنابراین واقعاً همه چیز برای دی‌مارکو عالی پیش می رود:" من به هر کاری که انجام داده‌ام افتخار می‌کنم. از زمانی که آکادمی جوانان اینتر را ترک کردم ، شاید این نقطه اوج زندگی حرفه‌ای من باشد."

گزارش هایی وجود دارد که باشگاه به او قرارداد جدیدی با شرایط بهتر و سطح بالاتر پیشنهاد داده است. او در این باره توضیح داد:" فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاید، مطمئناً می خواهم قراردادم را با اینتر تمدید کنم."

1930030