به گزارش "ورزش سه"، تعویق مسابقات هفته ششم لیگ برتر به خاطر جاری بودن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و بازی های آسیایی هانگژو حواشی زیادی را در فوتبال ایران ایجاد کرده است.

در این خصوص گفته می شود مسئولان کمیته مسابقات سازمان لیگ قصد دارند دیدار های هفته هفتم را در زمان اعلام شده قبلی یا نهایتا با یکی دو روز تاخیر برگزار کنند و بعد از آن به استقبال فیفادی مهرماه برویم. تعطیلی پیش آمده کنونی و البته تعطیلی دوباره بعد از هفته هفتم در صورت برگزاری این مسابقات باعث نگرانی برخی باشگاه های لیگ برتری شده است.

از این رو تعداد زیادی از باشگاه های لیگ برتری با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواهان تعطیلی مسابقات تا بعد از فیفادی شده اند. باشگاه هایی نظیر آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، پیکان تهران و ... به کمیته مسابقات پیشنهاد داده اند که بازی های لیگ برتر تا بعد از فیفادی مهرماه تعطیل شود و بعد از آن با تغییر در برنامه از هفته ششم از سر گرفته شود.

مسئولان سازمان لیگ هنوز تصمیم قطعی درباره ادامه بازی های لیگ برتر اتخاذ نکرده اند و قرار است به زودی با برگزاری جلسات نظرشان را اعلام کنند.

برگزاری بازی های هفته هفتم در شرایطی که 4 بازی از هفته پنجم معوق شده و هفته ششم هم کلا برگزار نشده و از طرفی برخی بازی های هفته هفتم نیز دوباره لغو خواهد شد، با اعتراض بسیاری از باشگاه های لیگ برتری مواجه است و حواشی موجود هم به همین خاطر پیش آمده است.

باید دید نظر سازمان لیگ درباره شروع دوباره مسابقات لیگ برتر چیست و در نهایت چگونه و با چه شرایطی و در چه زمانی بازی ها را ادامه می دهند.