به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیدار امروز مقابل وستهم که در آنفیلد در حال برگزاری است نیمه اول را با گلی که محمد صلاح از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند با برتری آغاز کرد ولی در ادامه بوون برای وستهم به گل رسید تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم این داروین نونیز بود که برای قرمزها گلزنی کرد تا تیم یورگن کلوپ دوباره از حریف پیش بیفتد.

ستاره اروگوئه‌ای در بازی اول فصل مقابل چلسی شانسی برای گلزنی نداشت. و در بازی دوم که قرمزها 3-1 بورنموث را شکست دادند هم تنها 4 دقیقه وارد زمین شد. اما نونیز در پیروزی 2-1 لیورپول مقابل نیوکسل هر دو گل تیمش را زد و یک‌تنه عامل پیروزی لیورپول شد تا هواداران را به درخشش خود در این فصل امیدوار کند.

نونیز در بازی بعدی مقابل استون‌ویلا که با پیروزی 3-0 لیورپول تمام شد یک پاس گل داد و چندین بار با بدشانسی از رسیدن به گل بازماند. بدشانسی‌های او در بازی بعدی مقابل وولوز هم ادامه داشت.

اما در دقیقه 60 بازی امروز مقابل وستهم توپ در بیرون محوطه جریمه این تیم به الکسیس مک‌آلسیتر رسید. او که تحت فشار نبود با آرامش یک پاس تماشایی به پشت مدافعان ارسال کرد و داروین نونیز با یک والی دیدنی و سرضرب توپ را وارد دروازه آرئولا کرد تا سومین گل فصل را در لیگ برتر برای قرمزها به ثمر برساند.
 

1930119
1930120