به گزارش "ورزش سه"، در هفته پنجم سری A ناپولی به مصاف بولونیا رفت و به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

در جریان این بازی رودی گارسیا درحالیکه تیمش به گل نیاز داشت تصمیم به تعویض ویکتور اوسیمن گرفت. این مهاجم از تصمیم سرمربی فرانسوی خوشحال نشد و به آن واکنش تندی نشان داد. او در دقیقه 72 یک ضربه پنالتی از دست داده بود.

رودی گارسیا رفتار ویکتور اوسیمن را توجیه می‌کند که وقتی تعویض شد از دست مربی خود عصبانی شد و از او خواست که تعویض نشود و سعی کند با دو مهاجم بازی کند.

1930398

این سرمربی در ابتدا گفت:"آیا چنین واکنش‌هایی نگران‌کننده هستند؟ بهترین چیز این است که وقتی یکی تعویض می‌شود، خوشحال نیست. ممکن است از عملکرد خودش ناراضی باشد."

گارسیا درباره رفتار اوسیمن توضیح داد:"از دست رفتن پنالتی برای بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ هم اتفاق می‌افتد. بیشتر در مورد تعویض با او صحبت کردم، اما آنچه به او و تیم گفتم در رختکن باقی می‌ماند. اگر او پنالتی گیر باشد چه؟ بله. هم او و هم خویچا کواراتسخلیا خوب کار کردند، اما من روی نیمکت هم بازیکنان باکیفیت زیادی دارم: جیووانی سیمئونه، متئو پولیتانو و الیف الماس به میدان آمده‌اند. همچنین لیندستروم و زربین هم هستند که امروز روی نیمکت ماندند. هر چهار روز یک‌بار بازی داریم و بازیکنان می‌دانند که در هر بازی دو تیم وجود دارد، تیمی که شروع می‌کند و تیمی که به پایان می‌رسد."