به گزارش ورزش سه، دو‌ تیم اهوازی نتایج غیر قابل قبولی در لیگ برتر تا کنون کسب کرده‌اند، فولاد در چهار بازی قبلی خود شکست خورده و بدون‌ امتیاز در قعر جدول حضور دارد. از زمان حضور ایناسیو به عنوان سرمربی هنوز هیچ دیداری رسمی این تیم انجام نداده تا مشخص شود که او می‌تواند فرشته نجات فولاد باشد یا خیر. قرمزهای اهوازی با ایناسیو سه دیدار دوستانه تاکنون انجام داده‌اند، یک تساوی مقابل گل گهر و یک برد و یک مساوی نیز مقابل تیم‌های لیگ دویی نتایج این نبردهای تدارکاتی بوده است.

1930205

دیگر تیم اهوازی نیز استقلال خوزستان است که در ورزشگاه غدیر اهواز  بازی‌های خانگی خود را انجام می‌دهد. آن‌ها در دیدار نخست خود در لیگ برتر با گل دقیقه آخری بهروز بارانی یک امتیاز کسب کردند اما پس از آن چهار باخت پیاپی مقابل استقلال، ذوب‌آهن، تراکتور و آلومینیوم اراک به دست آوردند و با یک امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند.

دو تیمی که سابقه قهرمانی در لیگ ایران دارند، استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر ایران در لیگ پانزدهم شد و فولاد دو‌ قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در حذفی و یک سوپرکاپ دارد. استقلال خوزستان و ‌‌فولاد به همراه هم ۵ جام دارند اما امسال نتایج مفتضحانه‌ای گرفته‌اند و از ۲۷ امتیاز ممکن تنها یک امتیاز توانسته‌اند کسب کنند.

هواداران دو تیم که البته تعداد مشترک زیادی دارند امیدوارند تا این تعطیلات اجباری لیگ بتواند کمی تغییر در روند تیمشان ایجاد کند و این دو نماینده خوزستان در لیگ برتر از قعر فاصله بگیرند.

صنعت نفت آبادان دیگر نماینده خوزستان نیز وضعیتش کمی بهتر است و با چهار امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و البته برزیلی‌ها هم باید برای فرار از نیمه پایین جدول به خود بیایند.