به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ساکت الهامی با توجه به وقفه پیش آمده در لیگ برتر و تعویق دیدارهای هفته ششم ، بعد از برد دو بر صفر مقابل آلومینیوم اراک چند روز به استراحت پرداختند.

مسی ها بعد از سه روز استراحت ، از امروز(دوشنبه) تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی شروع کردند تا برای مسابقات آینده خود در لیگ برتر آماده شوند.

نارنجی پوشان فوتبال ایران در شرایطی تمرینات خود را جلو می برند که هنوز برنامه خود در لیگ برتر را نمی دانند و بلاتکلیف هستند؛ مسی ها بر اساس برنامه در هفته هفتم میزبان استقلال خواهند بود، اما بر اساس بیانیه سازمان لیگ اگر تیم ایران در بازی های آسیایی هانگژو به جمع چهار تیم صعود کند، احتمالا بازی مس و استقلال لغو خواهد شد.

1921942

با توجه به حضور چهار بازیکن استقلال و دو بازیکن مس رفسنجان در هانگژو اگر شاگردان رضا عنایتی به نیمه نهایی برسد، در زمان اعلام شده برای بازی مس و استقلال(15 مهر) این نفرات در تهران نیستند و به همین خاطر احتمالا بازی هفته هفتم استقلال هم لغو خواهد شد.

با این حال شاگردان ساکت الهامی کار خود را جلو می برند و منتظر تعیین تکلیف تیم ایران در هانگژوهستند تا وضعیت خود برای دیدار بعدی شان در لیگ برتر را بدانند.