بایرن مونیخ تحولاتی در خط هافبک خودش خواهد داشت

بایرن مونیخ می‌خواهد تغییر و تحولاتی را در خط هافبک خود صورت دهد.

به گزارش اشپورت آینس، مارک روکا هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ از زمان پیوستنش به این تیم یک ذخیره‌ی مطلق بوده و در برنامه‌های یولیان ناگلزمان جایی ندارد. اخیرا اخباری در خصوص انتقال قرضی او به تیمی دیگر منتشر شد اما با وجود قرارداد روکا تا تابستان 2025، بایرن مونیخ می‌خواهد او را در تابستان پیش رو به فروش برساند. بایرن مونیخ می‌خواهد برای انجام خریدهای خود پول کسب کند و فروش این هافبک دفاعی 25 ساله اولویت آن‌ها خواهد بود.

مارسل زابیتسر، هافبک تیم ملی اتریش که در تابستان از لایپزیش به بایرن مونیخ پیوست، نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب باواریایی‌ها بیابد و انتظارات را برآورده نکرده است. طبق گزارش اشپورت آینس، زابیتسر هم در کنار روکا از مازادهای لیست بایرن است و مدیران این باشگاه فروش او را بررسی خواهند کرد. در صورت رسیدن پیشنهادی به ارزش 15 میلیون یورو، بایرن مونیخ این هافبک 28 ساله را خواهد فروخت. 

بایرن مونیخ برای ایجاد تحول در خط هافبک خود قصد دارد رایان خرافنبرخ هافبک 19 ساله و هلندی آژاکس را به خدمت گیرد. توافق شخصی بایرن مونیخ و رایان خرافنبرخ، هفته پیش حاصل شد و در صورت توافق میان باشگاه‌ها، این انتقال قطعی می‌شود.