به گزارش "ورزش سه"، تیم رئال مادرید، یکشنبه شب در خانه اتلتیکو مادرید یک شب کابوس وار را سپری کرد. عملکرد کلی این تیم به شدت ضعیف بود اما اوضاع در خط دفاعی بغرنج تر هم بود. زوج داوید آلابا و آنتونیو رودیگر کاملا نامطمئن ظاهر شدند و هم در پوشش دفاعی و هم در آفساید گیری اشتباهات فاحشی مرتکب شدند و حاصل این اشتباهات دریافت سه گل کاملا مشابه روی ضربه سر بود. رئال این بازی را 3-1 واگذار کرد.

1930899

بعد از این شکست، داوید آلابا بازیکن نسبتا محبوب کهکشانی ها از همه تیم بیشتر زیر فشار انتقاد رفت چرا که به طور متفاوتی ناامیدکننده ظاهر شد. او روز دوشنبه در توییتی به وقایع بازی واکنش نشان داد و از هواداران رئال عذرخواهی کرد. او اینگونه نوشت: "رئالی‌ها همه ما انتظار بیشتری (از تیم) داریم! این بازی واقعی ما نبود، این بازی واقعی من نبود! ما دیروز شما را ناامید کردیم، اما از پس آن بر می آییم و به آنچه واقعیت رئال مادرید است باز خواهیم گشت!"

1930897

رئال روز چهارشنبه باید در خانه در هفته هفتم لالیگا میزبان لاس پالماس باشد و در فرصت کوتاهی باید روحیه تیمی را از شکست تلخ در دربی بازیابی کند. رئالی ها با این شکست صدر جدول را به رقیب دیرینه واگذار کردند و پشست سر خیرونا در رده سوم لالیگا قرار دارند.