به گزارش "ورزش سه"، نمی‌توان تاثیر حضور مسی در ترکیب اینترمیامی را انکار کرد، خصوصا که این تیم پس از جذب او توانست به افتخارات بسیاری دست پیدا کند. 

آنها حالا جام قهرمانی رقابت‎‌های لیگز کاپ را در ویترین افتخارات‌شان دارند و به فینال جام یو اس اوپن هم صعود کرده و در یک قدمی به دست آوردن عنوان قهرمانی این رقابت‌ها هم هستند. 

بلیت تمام دیدارهای این تیم از قبل به فروش رسیده و همه مشتاق تماشای درخشش مسی در زمین هستند و دوست دارند این ستاره آرژانتینی را از نزدیک ببیند و از تماشای بازی او در لیگ فوتبال آمریکا لذت ببرند. 

1915276

تیلور درباره حضور این بازیکن در کنارش در میدان و ترکیب اینترمیامی به خبرنگاران گفت:« بسیار خوب و جذاب است. هرچقدر چشمان بیشتری روی تو باشد، به بازیکن بهتری تبدیل خواهی شد و این واقعیتی است که همه قبول دارند. 

همه فوتبالیست‌ها دوست دارند در مقابل بیشترین هوادار ممکن بازی کنند. هواداران ما در خانه فوق العاده و باورنکردنی هستند و وقتی خارج از خانه بازی داریم هم تمامی بلیت‌های ورزشگاه به فروش رسیده است. این اتفاقی بسیار جذاب برای ما است.

به محض این که خریدهای جدید به ترکیب ما اضافه شدند، سطح بازی همه و از جمله من بالا رفت. همیشه می‌توان عملکرد بهتری داشت اما در حال حاضر همه قدرتمند به نظر می‌رسیم. گلزنی و ارسال پاس گل همیشه برای من جذب است. این چیزی است که همه ما برای رسیدن به آن بازی می‌کنیم.»