به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس پس از چند هفته دوری از بازی ها، با نوشتن جمله «من آماده‌ام» در صفحه توییتر خود به استقبال بازی فردا برابر لاس پالماس رفت. ستاره برزیلی اعلام کرد که مشکلی ندارد و فردا می تواند در ترکیب رئال قرار بگیرد. به این ترتیب او قرار است ناجی رئال مادرید پس از شکست بد برابر اتلتیکو در دربی باشد. 

1903216

شکستی که مقصران زیادی داشت و در راس آنها کارلو آنچلوتی بود که تیمش را بدون مهاجم شماره 9 و با سیستمی متفاوت روانه زمین کرد. رئال درون میدان نیز هم در دفاع و هم در حمله مشکلات فراوانی داشت و برابر تیم سیمئونه ضربه فنی شد.

1931055

وینی در واقع برای بازی با اتلتیکو نیز آماده بود. او توانست زودتر از انتظارات مصدومیت عضلانی‌ای که در بازی برابر سلتا تجربه کرده بود را پشت سر بگذارد اما مشکل معده مانع حضورش در دربی شد. رئال در روزهای غیبت وینی به لطف درخشش حود بلینگام توانست بازی هایش را ببرد ولی در نخستین بازی جدی و بزرگ فصل شکست خورد تا زنگ خطر به صدا در بیاید

نیروی تهاجمی رئال بدون وینیسیوس قادر به خلق موقعیت جدی برابر اتلتیکو به خصوص در نیمه دوم نبود و یان اوبلاک تقریبا شب راحتی را پشت سر گذاشت. او تنها یک بار مغلوب شوت از راه دور تونی کروس شد.

1927011

رئال دو بازی کلیدی در روزهای بعد پیش رو دارد. ابتدا بازی فردا برابر لاس پالماس که در آن میزبان است و سپس شنبه در زمین تیم شگفتی‌ساز خیرونا که الان بالاتر از رئال در رتبه دوم لالیگا قرار دارد. در هر دو بازی رئال به شدت محتاج درخشش وینیسیوس است. 

خلاقیت، سرعت و حرکات غیر قابل پیش بینی او می تواند باعث شود رئال خیلی زود شکست دربی را فراموش کند. منجی رئال یک برزیلی است و آماده هم به نظر می رسد.