به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بعد از حذف از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اکنون در شوک بزرگی قرار گرفته و برای خروج از آن و بازگشت به دوران اوج گذشته به عنوان یکی از مدعیان همیشگی فوتبال اروپا، روزها، هفته ها و ماه‌های سختی در پیش دارد.

فلسفه و ذهنیت ادامه بده...ادامه بده... که الیور کان آن را مطرح کرده بود هنوز زنده است. سوال اما اینجاست که آینده بایرن چه خواهد بود و چه کسی قرار است بیاید و چه کسی رفتنی خواهد بود؟

تنها چیزی که در مورد آینده قطعی به نظر می رسد این است که لباس های خانگی بایرن برای فصل جدید تغییر خواهد کرد. مثل هر فصل، در هفته های پایانی این فصل هم شاهد انتشار تصاویری از لباس های فصل جدید تیم ها هستیم. این روزها عکس هایی هم منتشر شده که مربوط به کیت فصل جدید بایرن است. یکی از طرفداران ادعا می کند که این پیراهن را در یک فروشگاه رسمی آدیداس در هند کشف کرده است. او بلافاصله از آن عکس گرفت و تصاویر را در توییتر به اشتراک گذاشت.

البته هنوز مشخص نیست که این لباس، واقعا لباس رسمی بایرن مونیخ برای فصل 23-2022 خواهد بود یا خیر اما نشانه هایی وجود دارد که طبق آنها به نظر می رسد که به لباس رسمی شباهت های زیادی داشته باشد. خطوط سفید افقی روی پیراهن قرمز، مهمترین ویژگی این لباس است. چنین طرحی را چندین بار روی لباس های بایرن دیده ایم.

واکنش ها به این لباس در فضای مجازی متفاوت است. سلیقه های مختلف، واکنش های رنگارنگی به همراه داشته است. یکی از کاربران در مورد کیت جدید بایرن نوشته: به نظر شخصی من، این، بدترین لباس 30 سال اخیر بایرن است! یک کاربر دیگر نوشته است: من این پیراهن را دوست دارم! در هر صورت باید منتظر ماند و دید که لباس اصلی چطور خواهد بود. طبق سنت هر ساله، باشگاه بایرن در هفته های پایانی همین فصل، لباس های فصل جدید خود را معرفی می کند.