به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند دادستانی این کشور اورلیو دی‌لورنتیس را رسما به دستکاری در اسناد حسابداری متهم کرده است. این اتهام به قرارداد جذب ویکتور اوسیمن در سال 2020 برمی‌گردد.

لا رپوبلیکا اعلام کرد ادعانامه‌ای علیه دی‌لورنتیس تنظیم شده و به دادگاه ارائه شده است. اتهام دستکاری در اسناد حسابداری می‌تواند جرایم سنگینی برای رئیس ناپولی به دنبال داشته باشد.

مهاجم نیجریه‌ای در سال 2020 با قراردادی به ارزش 71.2 میلیون یورو به ناپولی پیوست، اما این مبلغ به صوت نقدی از طرف ناپولی پرداخت نشد و 20.1 میلیون یورو از آن در واقع با انتقال چهار بازیکن ناپولی به باشگاه سابقش او، لیل، پوشش داده شد.

دادستانی ایتالیا در ادعانامه خود علیه دی‌لورنتیس می‌گوید باشگاه ناپولی دستمزد اوسیمن را بیشتر از آنچه در واقع به او پرداخت می‌شده وارد صورت‌های حسابداری کرده تا به این ترتیب سود ناخالص باشگاه را بیش از آنچه هست اعلام کند.

1931303

پلیس مالی ایتالیا از مدتی پیش با دستور دادستانی مشغول جمع‌آوری اسنادی از باشگاه ناپولی بوده است. لا رپوبلیکا می‌گوید ادعانامه از طرف دادستانی شهر ناپل به شهر رم ارسال شده و دی‌لورنتیس باید به زودی در این شهر مقابل قاضی ایستاده و از خود دفاع کند.

این در حالی است که ناپولی سال گذشته هم با اتهامی مشابه مواجه بود و به اعلام سودهای غیرواقعی متهم شده بود. اما در نهایت دادگاه در آن پرونده حکم به برائت دی‌لورنتیس و ناپولی داد.