به گزارش "ورزش سه"، ناپولی که فصل قبل با لوچانو اسپالتی قهرمان سری آ شده بود، پس از کناره‌گیری این سرمربی از تیمش، به سراغ رودی گارسیا رفت. این انتخاب از همان ابتدا با واکنش منفی هواداران این تیم و تعجب طرفداران بقیه تیم‌ها مواجه شد، اما درنهایت برخلاف این انتقادات، او به عنوان سرمربی تیم قهرمان سری آ انتخاب شد.
آنها فصل را با دو برد پیاپی آغاز کردند، اما پیروزی نشدن در سه بازی قبلی دوباره آتش انتقادات را تند کرد‌. باخت مقابل لاتزیو و دو تساوی برابر جنوا و بولونیا، آغازگر زنجیره ناکامی‌های این تیم در سری آ بوده است.

ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا نیز اخیرا هر دو بعد از تعویض شدن واکنش‌های شدیدی نشان داده‌اند و مخالف این تصمیمات بوده‌اند. هواداران هم خواستار اخراج این سرمربی شده‌اند.

1931394

حالا و پس از کسب این نتایج، نمایندگان ناپولی با کریستوف گالتیه تماس گرفته‌اند و به رودی گارسیا تنها چهار بازی فرصت می‌دهند تا اوضاع را بهبود ببخشد یا با اخراج روبرو شود.

گالتیه قبلاً نیز در لیست ناپولی برای این سمت بوده است. پیش از اینکه گارسیا در تابستان انتخاب شود و بعد از اخراج او از تیم پاری سن ژرمن، ناپولی با این مربی تماس گرفته بود.
همچنین احتمال انتقال این سرمربی به مارسی نیز وجود دارد و باید دید گارسیا می‌تواند در ۴ بازی ورق را به نفع خود برگرداند یا ناپولی به سراغ گزینه قبلی خود خواهد رفت.