به گزارش "ورزش سه"، بونوچی در آخرین پنجره نقل و انتقالاتی از یوونتوس به یونیون برلین رفت، جایی که می‌تواند در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. این بازیکن بعد از آنکه فهمید در برنامه‌های باشگاه و مکس آلگری جایی ندارد این تصمیم را گرفت. بونوچی در مصاحبه‌ای در مورد ترک یوونتوس و زندگی جدیدش در آلمان صحبت کرده است.

بونوچی به کیکر گفت: «کاملا صادقانه بگویم، ترک ایتالیا در برنامه‌های من نبود. یووه زندگی من بود. فکر می‌کردم پایان کارم را در آنجا ببینم، اما نمی‌خواهم در حال حاضر در مورد یووه صحبت کنم.»

او گزینه‌های دیگری برای ماندن در ایتالیا داشت، از جمله لاتزیو و تیم سری B سامپدوریا، اما تصمیم گرفت به آلمان برود. او در این باره گفت: "من می‌خواستم از منطقه امن خودم خارج شوم، یک فرهنگ جدید، یک زبان و سبک زندگی جدید را تجربه کنم. من این تجربه را می‌خواستم و اکنون روی این موضوع متمرکز شده‌ام. مسلماً، درک این زبان بسیار دشوار است، در حالی که سبک زندگی و حتی فوتبال متفاوت است. در بوندسلیگا، تیم‌ها بیشتر به سمت جلو حرکت می‌کنند، بنابراین ما باید فضای پشت خط دفاعی را پوشش دهیم.

وقتی برای اولین بار به تیم وارد شدم، به سرمربی گفتم که 3 تا 4 هفته نیاز دارم تا با شرایط اخت بگیرم و تقریباً به آن رسیده‌ایم."

1931445

شنیده‌ها حاکی از آن است که بونوچی مصمم بود تا پایان این فصل بازی کند تا بتواند با ایتالیا در یورو 2024 شرکت کند: "دو هفته پیش با اسپالتی صحبت کردم. او گفت که اگر بخواهم به آتزوری برگردم باید بازی‌های زیادی انجام دهم. می‌دانم که سخت است، اما هدف اصلی من دعوت شدن به یورو است."

تا زمان برگزاری این مسابقات، بونوچی تولد 37 سالگی خود را هم جشن گرفته است و برای حضور در تیم ملی ایتالیا باید سخت تلاش کند.