به گزارش "ورزش سه"، دیشب در جریان پیروزی 4-0 بایرن مونیخ مقابل پروسیا مونستر این پیروزی برای بایرن تلخ شد.

درحالیکه تنها چهار دقیقه از شروع بازی می‌گذشت سرژ گنابری با یوهانس شنک، دروازه‌بان پروسیا برخورد کرد و ناچار شد زمین را ترک کند. بعد از بازی مشخص شد که ساعد دست چپ ستاره آلمانی شکسته است. جالب اینجا است که شنک که دروازه‌بان پروسیا بود بازیکنی است که از بایرن مونیخ به صورت قرضی به این باشگاه منتقل شده است.

بلافاصله بعد از بازی گنابری به بیمارستان منتقل شد و پزشکان فورا دست او را گچ گرفتند. روزنامه آلمانی بیلد دقایقی پیش اعلام کرد گنابری امروز تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد و قرار است در دست او پلاتین کار گذاشته شود.

1931850
1931849

توماس توخل در پایان بازی دیشب به خبرنگاران گفت گنابری چند هفته‌ای از میادین دور خواهد بود. به گزارش بیلد مدت‌زمان غیبت ستاره آلمانی مشخص شده است: 4 تا 6 هفته.

کریستوف فرویند، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، هم امروز درباره گنابری صحبت کرد و گفت:" فعلا مشخص نیست زمان دقیق غیبت سرژ چقدر است. به زودی اطلاعات دقیق را به رسانه‌ها خواهیم داد".

زمان دقیق بازگشت گنابری به این بستگی دارد که آیا او در زمانی که همچنان پلاتین در دستهایش کار گذاشته شده می‌تواند برای بایرن بازی کند یا نه. زمان بهبودی او به قدرت استخوانش بستگی دارد ولی در چنین مصدومیت‌هایی معمولا زمان بازگشت فوتبالیستها از 6 هفته بیشتر نبوده است.

1931848